تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803805869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی از سامانه آزمون آنلاین و ایمن و اپلیکیشن کتاب نیمه دیجیتال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رونمایی از سامانه آزمون آنلاین و ایمن و اپلیکیشن کتاب نیمه دیجیتال خبرگزاری پانا: مجتمع فنی تهران با حضور مسئولین بلند پایه آموزشی کشور از آخرین پروژه ها و سامانه های تازه خود از جمله پروژه آفتابگردان شایستگی،سامانه آزمون آنلاین و ایمن و اپلیکیشن کتاب نیمه دیجیتال رونمایی کرد .
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۷ شهريور ساعت 15:15

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا معاون وزیر آموزش و پرورش در این مراسم گفت:‌اقدامات بزرگ توسط انسان های بزرگ اتفاق می افتد و مجتمع فنی تهران که افرادی اندیشمند و خلاق و در راس آن ها رییس مجتمع به عنوان کارآفرین نمونه قرار دارد ما را به ذوق می‌آورد .
مهندس مرضیه گرد در گردهمایی توسعه آموزش و پژوهش با رویکرد فناوری با تاکید بر اینکه باور داریم برای دستیابی به کشور توسعه یافته نیازمند انسان های توسعه یافته هستیم که این انسان ها هم نیازمند آموزش توسعه یافته هستند گفت: امروز تاثیر فناوری را در زندگی فرزندان خود شاهد هستیم و باید با زبان این نسل با آن ها سخن گفت و کشوری متمدن اسلامی و با فرهنگ باید تغییر رفتار در شیوه های حرکتی و آموزشی داشته باشد که این کار در مجتمع فنی تهران آغاز شده و با توجه به اینکه ما در بخش دولتی توفیق همکاری داریم خوشحال می‌شویم که این اقدام را به اقصی نقاط محروم جامعه توسعه دهیم .

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکتهای مردمی ادامه داد:‌با توجه به رویکرد فرهنگی و تربیتی این مجتمع امیدواریم در جلسات کیفیت بخشی که ما در مدارس غیردولتی دنبال می کنیم با تجارب شما عزیزان بتوانیم حرف های جدیدی برای گفتن داشته باشیم .

همچنین مدیرکل فنی و حرفه ای استان تهران در این مراسم ضمن تبریک هفته تعاون گفت: با همت بالای شما عزیزان مجتمع فنی تهران، یکی از مجتمع های برتر کشور و به زودی نیز در سطح بین المللی خواهد بود و اداره چنین مجموعه ای جای تقدیر و تشکر دارد.
خانپور افزود: بنده به نوبه خودم از موفقیت کارآفرینان کشور تشکر می‌کنم و از طرف ریاست سازما ن آموزش فنی و حرفه ای که به دلیل جلسه ای پیش بینی نشده نتوانستند در این برنامه حضور داشته باشند نیز به ما تبریک می گویم و امیدوارم هر روز بیش از گذشته شاهد موفقیت های عظیم شما باشیم.

وی در عین حال تاکید کردند: بحث آموزش های مجازی را به دلیل استفاده از بهترین اساتید ،افزایش حجم آموزش ،جذابیت و ارزیابی همسان و ارتباط گسترده دانشجو با اساتید و قابلیت ثبت و بازنگری باید با همت شما و اساتید با تجربه رونق دهیم و زمینه اشتغال پایدار را برای جوانان فراهم کنیم .
همچنین سعیدسعادت مدیرعامل مجتمع فنی تهران در این گردهمایی توسعه آموزش و پژوهش با رویکرد فناوری با بیان اینکه امروز نقطه عطفی محسوب می‌شود گفتند: امسال سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی است و امروز به اعتقاد بنده مصداقی از این همدلی و هم زبانی است چون توسعه پایدار کشور از بستر آموزش می‌گذرد .
.
مدیرعامل مجتمع فنی تهران با بیان اینکه در هر خانواده ایرانی حداقل باید یک نفر از محصولات و خدمات ما استفاده کند گفت:‌بیش از 80مرکز در سراسر کشور با ما همگاری می‌کنند و همه در راستای دکترین مجتمع حرکت می کنند چون بیکاری معضل اصلی کشور محسوب می‌شود و ‌سالانه بیش از 100هزار نفر را آموزش می دهیم .
دکتر سعادت همچنین در این مراسم از کتاب نیمه دیجیتال به همراه اپلیکیشن موبایل و Mobile Learning(نرم افزار یادگیری الکترونیکی همراه) ،سیستم کنترل هوشمند تردد و حضور و غیاب دانشپذیران ،مجله الکترونیکی وب و نرم افزار جدید پارس لوگو رونمایی کرد.

وی در عین حال از نرم افزار جدید مجتمع به نام آفتابگردان شایستگی رونمایی کرده و به ارائه توضیحاتی در این مورد پرداخت و افزود: این نرم افزار با توجه به گفته های حضرت علی (ع)در مورد شایستگی و منشور کوروش کبیر و با الگویی ایرانی اسلامی آماده شده است.

سعادت ادامه داد: یکی از مسائل مهم جامعه امروز ما مدیریت بر مبنای شایستگی است و دولت هم روی این موضوع حساس است که مدیران بر اساس شایستگی باید انتخاب شوند و معمولا آموزش هایی که ارائه می‌شود آموزش بر مبنای شایستگی است که می تواند انسان را متحول کند ؛ شایستگی عبارت است از مجموعه ای از توانایی ها،دانش،مهارت ، انگیزه و نگرش کارکنان در جهت عملکرد بهتر شغلی به منظور ارزش آفرینی و تجربه عالی برای ذینفعان است . وی با بیان اینکه هر ایرانی جایگاه شغلی خود را باید بر اساس شایستگی احراز کند، از آماده شدن کتاب نیمه دیجیتال به نام مدیریت دانش خبر داد که برای اولین بار در کشور تهیه شده است چون این موضوع در برنامه توسعه اقتصادی با رویکرد دانش و دانایی محور تاکید و توصیه شده است.


سعادت با بیان اینکه در بازار کسب و کار باید فراتر از انتظارات مشتری گام برداریم تاکید کرد: آموزش مهارتهای زندگی را به همه سازمان ها و از جمله آموزش و پرورش و در همه سطوح توصیه می کنم.

وی همچنین از تولید سامانه یادگیری همراه مجتمع فنی اتهران با عنوان « ره توشه » خبر داد که این نرم افزار هنوز تجاری نشده است .

وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه یکی از مسائل مهمی که در آینده با آن مواجه خواهیم شد بحث شهروندان الکترونیکی است که در این زمینه نرم افزار پارس لوگو طراحی شده گفت: فرزندان ما باید بتوانند از این فناورری استفاده کنند و در برنامه پارس لوگو به کودکان آموزش خلاقیت و ایده پردازی داده می‌شود که ضروری است در تمام مدارس ابتدایی این اقدامات نمایش داده شود .































این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن