تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814714374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امکانات تصوير برداري پزشکي در خوي بايد افزايش يابد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ شهريور ۱۳۹۴ (۱۵:۵ب.ظ)
قائم مقام وزير بهداشت: امکانات تصوير برداري پزشکي در خوي بايد افزايش يابد موج-قائم مقام وزير بهداشت در بازديد سرزده از بيمارستان‌هاي شهرستان خوي تسريع در تکميل ساخت بيمارستان ۲۱۷ تختخوابي مسکن و بيمارستان آيت الله خويي را موجب رفع بخش عمده اي از نيازهاي درماني شهرستان خوي برشمرد.
به گزارش خبرگزاري موج، روز گذشته ايرج حريرچي در اين بازديد ضمن تقدير و تشکر از مسوولان اين شهرستان گفت: در جريان اجراي طرح تحول نظام سلامت، اقدامات جدي در بيمارستان‌هاي اين شهرستان علي الخصوص در بيمارستان قمر بني هاشم انجام شده است ولي با توجه به گستردگي تعداد جمعيت نزديک به 400 هزار نفر و با توجه به قدمت 80 ساله و 100 ساله دو بيمارستان موجود اين شهرستان، از لحاظ ميزان و حجم و کيفيت ارائه خدمات هنوز در جايگاه مطلوبي قرار نداريم.
وي افزود: با وجود اين که با اجراي طرح تحول نظام سلامت، فشار مالي از روي دوش مردم برداشته شده است و هزينه‌ها بسيار کاهش يافته و از 30 درصد به 6 درصد و 3 درصد کاهش يافته ولي هنوز مشکلاتي نيز وجود دارد.
حريرچي در ادامه اين بازديد گفت: راه حل رفع اين مشکلات اين است که تکميل بيمارستان 217 تختخوابي که توسط وزارت مسکن در حال ساخت است در اولويت قرار گيرد تا هرچه زودتر به بهره برداري برسد.
قائم مقام وزير بهداشت و درمان در حين بازديد از بيمارستان در حال احداث آيت الله العظمي خويي گفت: اين بيمارستان از لحاظ پيشرفت فيزيکي از بيمارستان 217 تختخوابي عقب تر است و بايد اقدامات لازم را روي اين بيمارستان انجام دهيم تا ان شاء ا... با اتمام اين پروژه مشکل بهداشتي درماني شهرستان خوي و همچنين شمال اين استان برطرف گردد.
حريرچي در مورد کمبود امکانات تصويربرداري اين شهرستان گفت: امکانات تصوير برداري و سي تي اسکن و MRI اين شهرستان وضعيت مناسبي ندارد و در اين زمينه هم بايد اقدامات مهم و جدي صورت گيرد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: از مردم خير و بلند همت شهرستان خوي دعوت مي‌کنم که مثل شهرهاي ديگر به کمک وزارت بهداشت بيايند و قسمتي از هزينه‌هاي سرمايه گذاري را بر عهده بگيرند.
قائم مقام وزير بهداشت و درمان افزود: ما تجربيات خوبي هم در خارج از کشور و هم داخل کشور در زمينه کمک‌هاي مردمي داريم، در بعضي از شهرهاي کشور ما بيش از 70 تا 80 درصد زير ساخت‌هاي بيمارستاني توسط خيرين انجام شده است و اميدوارم در شهرستان خوي نيز همت بلند خيرين برخي مشکلات و کمبودها را برطرف کند.
مدير شبکه بهداشت و درمان اين شهرستان در مورد مشکلات بيمارستان‌ها توضيحات مبسوطي ارائه کرد و خواستار مساعدت در به اتمام رساندن هرچه سريع‌تر بيمارستان‌هاي در حال احداث اين شهرستان شد و حريرچي در مورد رفع اين مشکلات قول مساعد داد.
در اين بازديد حسين سيواني اصل معاون استاندار و فرماندار شهرستان خوي و منصور محمودزاده مدير شبکه بهداشت و درمان خوي و تعدادي از کارشناسان شبکه نيز حضور يافتند و در مورد مشکلات و کمبودها بحث و گفت وگو شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن