تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815516019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازه فاز نخست پروژه تهران_ پرند تكميل شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سازه فاز نخست پروژه تهران_ پرند تكميل شد
مجري پروژه مترو تهران_ پرند گفت: سازه فاز نخست پروژه تهران-پرند به طور صدرصد تكميل شده و اين بخش مراحل نصب تجهيزات ريلي ، برقي و نازك كاري را در ايستگاه شهرآفتاب سپري مي كند.
سيدقوام الدين حسيني در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اينكه فاز نخست پروژه تهران-پرند كه در ادامه توسعه خط يك مترو و از طريق ايستگاه مترو شاهد به سمت نمايشگاه بين المللي و سپس فرودگاه امام و نهايتاً شهر پرند مي رسد، اظهار كرد: تا پايان سال اين پروژه آماده بهره برداري خواهد شد.


مجري پروژه مترو تهران-پرند اعلام كرد كه در حال حاضر براي اتمام فاز دوم و سوم پروژه منهاي ناوگان، به ترتيب حدود 230 ميليارد و 185 ميليارد تومان بودجه نباز است كه اين ميزان بودجه در صورت عدم تخصيص به موقع، متغير و بيشتر خواهد بود.


 اگرچه دولت در سال گذشته 32 ميليارد تومان به اين پروژه بودجه تخصيص داد و با تصميم مديريت شهري تهران قرار شد اين پروژه به سه فاز جداگانه (فاز يك: ايستگاه شاهد- نمايشگاه بين المللي شهر آفتاب)،(فاز دو: نمايشگاه بين المللي شهرآفتاب-فرودگاه بين المللي امام) و (فاز سه: فرودگاه بين المللي امام- شهر پرند) تقسيم بندي شده و با اولويت پيش برود اما انتظار مي رود امسال نيز همين مقدار و احتمالاً قدري بيشتر بودجه درنظر گرفته شده باشد.


گفتني است :پروژه خط مترو تهران-پرند به طول حدود 52 كيلومتر بر اساس مصوبه دولت وقت، به طور صد در صد با بودجه دولتي تكميل و راه اندازي مي شود؛ اما عدم تزريق به موقع بودجه دولتي موجب شده تا برنامه ريزي و هدف گذاري شركت مترو تهران و حومه درباره كل اين پروژه با مشكلاتي مواجه شود.


انتهای‌پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

برگزاری اولين جلسه ائمه جماعت ايستگاه های مترو تهران
برپايي شبکه نذر فرهنگی لوازم التحریر ایرانی و اسلامی در ایستگاه های مترو
کاهش بار ترافیک با اتصال سه اتوبان مهم
رسیدن خط 3 مترو به نوبنیاد و نیاوران
تعریض خیابان پیروزی در گرو 2 پلاک





۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن