تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821224598




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هيچ يک از سه تشکل اصولگرا ادعاي نمايندگي اصولگرايان يا پدرخواندگي آن را ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۱۹ب.ظ)
رئيس مرکز سياسي حزب موتلفه: هيچ يک از سه تشکل اصولگرا ادعاي نمايندگي اصولگرايان يا پدرخواندگي آن را ندارند موج-رئيس مرکز سياسي حزب موتلفه با بيان اين که آثار و نتايج گفت‌وگوهاي همگرايي بزودي خود را در بدنه اصولگرايان نشان خواهد داد، گفت: هيچ يک از سه تشکل اصولگرا ادعاي نمايندگي اصولگرايان يا پدرخواندگي آن ها را ندارند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد کاظم انبارلويي، رئيس مرکز سياسي حزب موتلفه اسلامي در نشست اعضاي جامعه اسلامي دانشجويان با بيان پرسش‌هاي پيرامون سپهر سياست ايران، اظهار داشت: آيا ما درک درستي از نبرد نرم دشمن و رخنه نفوذ سرويس‌هاي اطلاعاتي و امنيتي استکبار جهاني داريم؟، آيا ما قادر به تطهير و سلامت گردش اطلاعات در درون خودمان براي جلوگيري از سوزن باني اخبار تحليلي و تفسري دشمن هستيم؟ آيا ما در داخل سازمان ولايت عمل مي‌کنيم، يا در تار پود سازمان‌هاي پيداو پنهان و شناخته و ناشناخته آن‌ها عمل مي‌کنيم؟
وي در ادامه با اشاره به فتنه سال 88 گفت: علت اين که برخي از مقامات ما در اين فتنه اسير راهبردهاي دشمن شدند اين بود که براي اين پرسش‌ها دغدغه‌اي براي پاسخگويي نداشتند.
عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي با اشاره به سابقه جريان اصولگرايي در کشور گفت: اصولگرايي يک جنبش اصيل سياسي، اجتماعي، فرهنگي و سابقه شکل‌گيري آن به آغاز انقلاب و نهضت اسلامي امام خميني (ره) بر مي‌گردد.
انبارلويي پلوراليسم سياسي در ميان اصولگرايان را يک سم مهلک دانست و گفت: تکثرگرايي در ميان اصولگرايان يک سم است دشمن ويروس پلوراليسم سياسي را زير پوست فعاليت‌هاي اصولگرايان تزريق کرده تا همگرايي و وحدت اصلي‌ترين جريان سياسي کشور را هدف قرار دهد.
وي با بيان اينکه بايد مراقب بازتوليد فتنه سبز باشيم، گفت: نظام جمهوري اسلامي يک نظام مقتدر با نهادهاي مستقر است تندبادهاي نبردهاي سخت و نرم نمي‌توانند آن را تکان دهند؛ رهبري چون کوه در برابر دسيسه‌هاي دشمن ايستاده است، اصولگرايان خرده گفتمان‌هاي خود را بايد رها کنند و فقط روي ترويج و تبليغ گفتمان رهبري متمرکز شوند؛ اصولگرايان سه سال از نظر زمان از گفتمان رهبري عقب هستند.
رئيس مرکز سياسي حزب موتلفه اسلامي وحدت و همگرايي اصولگرايان را يک اصل دانست و گفت: هزينه همگرايي هر چه هست بايد پرداخت شود مدل انتخابات 92 هرگز نبايد تکرار شود، دشمن اصولگرايان را متشتت و متفرق مي‌خواهد و جريان رقيب را با کاتاليزور حمايت ضد انقلاب متحد و يکپارچه، اين خط آمريکا در ايران است.
انبارلويي با اشاره به نشست‌هاي مشترک حزب موتلفه اسلامي، حزب پايداري و جمعيت ايثارگران، گفت: نشست‌هاي اين سه تشکل اصولگرا به راهبرد يک صدا يک فهرست منجر شده است، اصولگرايان جز اين راه ديگري در انتخابات آينده ندارند هر کس غير از اين راهبرد عمل کند دانسته و نادانسته در زمين رقيب بازي مي‌کند.
وي دستاورد اين نشست‌ها را در زمينه سازوکار حقوقي تعيين نامزدها بديع دانست و گفت: بزودي آثار و نتايج گفت‌وگوهاي همگرايي خود را در بدنه اصولگرايان نشان خواهد داد. هيچ يکي از اين سه تشکل ادعاي نمايندگي اصولگرايان يا پدرخواندگي ندارند آن‌ها بدون سهم‌خواهي و وزن‌کشي به فرايند همگرايي اصولگرايان خواهند پيوست. انشاءالله اصولگرايان در انتخابات آينده يکپارچه و متحد به صحنه رقابت مي‌آيند.
عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي با بيان اينکه بايد تحليل درستي از شرايط داشت و تهديدها و فرصت‌ها را دقيق بررسي کرد، گفت: اگر در سياست داخلي و خارجي غفلت کنيم دشمن داعش را براي جنگ نيابتي به اطراف مرزهاي ايران خواهد فرستاد. ضمن اينکه آن‌ها اکنون در داخل از کساني حمايت مي‌کنند که قرار است در دروازه‌هاي ايران را به روي اين دشمن خونخوار باز کنند.
انبارلويي از عنايات حضرات آيات موحدي کرماني، مصباح يزدي و محمد يزدي به امر خطير همگرايي اصولگرايان تشکر کرد و گفت: جامعه مدرسين حوزه علميه قم، جامعه روحانيت مبارز و نيز روساي حوزه‌هاي علميه در سراسر کشور، ائمه جمعه و جماعات با درک شرايط خطير منطقه و کشور بويژه پس از برجام دغدغه وحدت اصولگرايان را دارند و در اين باره تلاش‌هايي هم کرده‌اند از اين ميان تلاش حضرات آيات موحدي کرماني و مصباح يزدي و محمد يزدي در خور ستايش و قدرداني است. آن‌ها گفته‌اند اصولگرايان را در امر خطير همگرايي تنها نخواهند گذاشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن