تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815544587




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حقوق بشر ابزاري براي پيشبرد اهداف آمريکا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۵ق.ظ)
معاون سياسي سپاه تاکيد کرد: حقوق بشر ابزاري براي پيشبرد اهداف آمريکا موج- معاون سياسي سپاه گفت: حقوق بشر ابزاري براي پيشبرد اهداف آمريکا است و اگر هزاران عراقي، يمني، سوري و لبناني در برابر تجاوز رژيم صهيونيستي و يا داعش به شهادت رسند آمريکا هيچگاه نگران حقوق بشر نمي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار سرتيپ دوم پاسدار رسول سنايي راد معاون سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به اظهار تسليت اوباما نسبت به کشته شدن سربازان متجاوز اماراتي در يمن، گفت: شهيد ناميدن کشته‌هاي اماراتي از سوي رئيس جمهور آمريکا نشان از اين است که آمريکايي‌ها خودشان در اين موضوع نقش دارند.
وي افزود: آمريکايي‌ها امروز در مسائل منطقه‌اي يکي از کارگردانان اصلي هستند که کشورهايي مثل عربستان و امارات را به بازي گرفته‌اند.
سردار سنايي‌راد تاکيد کرد: اين اشتباه راهبردي اوباما نامشروع بودن ادعاي عربستان را نشان مي‌دهد که به بهانه دفاع از حرمين شريفين حمله به مردم مظلوم يمن را آغاز کرد.
معاون سياسي سپاه گفت: شباهت‌هايي بين رفتار سعودي‌ها و صهيونيست‌ها وجود دارد و يک عامل ديگر که اين شباهت را تقويت مي‌کند حمايت آمريکايي‌ها است. همان طور که قبل از اين آمريکا حامي اصلي و پشتيبان صهيونيست‌ها در حمله به غزه بود در اين ماجرا نيز حامي اصلي کشورهاي حمله‌کننده به مردم مظلوم يمن آمريکايي‌ها هستند.
وي خاطرنشان کرد: وقتي اوباما کشته‌هاي متجاوزين را شهيد مي‌نامد خود اين موضوع تقويت کننده اين نشانه و گمانه زني است که آمريکاي‌ها در اين ماجرا نقش محوري دارند و نوعي رسوايي هم براي کشورهاي متجاوز به حساب مي‌آيد که امروز قدرت‌هاي بيگانه و استکباري از تجاوز آن‌ها به صورت علني حمايت مي‌کنند.
سردار سنايي‌راد در ادامه تصريح کرد: يکي از ابعاد ننگين حمله به يمن تجاوز کشور اسلامي-عربي به يک کشور اسلامي-عربي ديگر بود که با حمايت نيروهاي بيگانه ابعاد اين رسوايي مضاعف شد.
معاون سياسي سپاه در بخش ديگري از اين گفت‌وگو اظهار داشت: حقوق بشر ابزاري براي پيشبرد اهداف کثيف آمريکا است و تا الان برخوردهاي دوگانه‌اي نسبت به آن داشته اند که مورد اخير نيز يکي از آن‌هاست.
وي افزود: اگر هزاران نفر عراقي، يمني، سوري و لبناني در برابر تجاوز رژيم صهيونيستي و يا تکفيري‌هاي داعش به شهادت رسند آمريکا هيچگاه نگران حقوق بشر نمي‌شود ولي ديديم که در مورد اين 45 نظامي ابراز تاسف مي‌‌کند.
سردار سنايي‌راد تاکيد کرد: اتفاقا در اين تجاوزات حدود 7 هزار يمني که اکثرا غير نظامي، کودک، زن و پير وجوان هستند کشته شده‌اند و زير آوار بمباران‌هاي شديد سعودي، اماراتي و متحدان آن‌ها به شهادت رسيدند ولي آمريکايي‌ها هيچگاه دم از حقوق بشر نزدند.
وي تصريح کرد: حال در اين ماجرا تعدادي نظامي که خودشان اشغالگر هستند و در يک منطقه اشغالي توسط نيروهاي ارتش مدافع يمن کشته شده‌اند ابزار تاسف مي‌کنند در حالي که ماهيت اين مقابله دفاع در برابر تجاوز بود.
معاون سياسي سپاه در پايان گفت: اين کشته‌ها توسط آمريکا شهيد ناميده مي شوند و به بهانه حقوق بشر، وقيحانه نوعي حمايت از متجاوز ذيل پرچم حقوق بشر صورت مي‌گيرد که يک رسوايي براي آمريکايي‌ها و يک افتضاح براي مفهوم حقوق بشر که ابزاري براي پوشش اهداف متجاوزان شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن