تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816959585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل و آتش زدن جسد شریک ترکیه ای


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
قتل و آتش زدن جسد شریک ترکیه ای




مرد ایرانی که بعد از درگیری با شریک ترکیه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ایِ خود او را به قتل رساند و جسدش را به آتش کشید، به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.





روزنامه شرق: مرد ایرانی که بعد از درگیری با شریک ترکیه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ایِ خود او را به قتل رساند و جسدش را به آتش کشید، به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

جسد سوخته مردی، یک‌سال قبل در بشکه‌ای فلزی در اطراف تهران پیدا شد. وضعیت جسد نشان می‌داد این فرد به قتل رسیده و قاتل در ادامه برای ازبین‌بردن سرنخ‌ها جسد را به آتش کشیده‌ است. این در حالی بود که مدتی قبل خانواده مردی ترکیه‌ای به پلیس خبر داده ‌بودند این فرد به نام محمت گم شده ‌است. آنها به پلیس گفته ‌بودند محمت در ایران کار می‌کرد و شریک داشت، اما مدتی است شریکش و خانواده‌اش از او خبر ندارند.

وقتی جسد سوخته به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات برای مشخص‌شدن سرنوشت محمت نیز آغاز شد، پلیس به سرنخ‌هایی رسید که نشان می‌داد جسد متعلق به مرد ترکیه‌ای است. با آزمایش‌های انجام‌شده و تأیید خانواده مرد ترکیه‌ای هویت جسد مشخص شد و مأموران فهمیدند محمت به قتل رسیده و جسد نیز متعلق به همین مرد است.

در ادامه بررسی‌ها از زندگی خصوصی مرد ترکیه‌ای مشخص شد او سال‌ها قبل با یک ایرانی شریک شد و آنها کارگاهی در ایران راه‌اندازی کردند و اجناسی هم برای فروش به ترکیه می‌برند.

هرچند شریک ایرانی مدعی‌ بود هیچ نقشی در گم‌شدن محمت و قتل او ندارد، اما وقتی تحقیقات پلیس نشان داد، آنها از چند ماه قبل با هم اختلاف مالی داشتند و شاهدان نیز تأیید کردند شاهد جروبحث این دو شریک بودند، مرد ایرانی بازداشت شد.

او بعد از چند ماه بازجویی به قتل محمت اعتراف کرد و گفت: «مدت‌ها بود همدیگر را می‌شناختیم و با هم کار می‌کردیم در این مدت مشکلی به وجود نیامده‌ بود تا اینکه چند ماه قبل اختلاف ما بالا گرفت او مرتب سر این موضوع با من جروبحث می‌کرد. روز حادثه هم برای مشخص‌شدن تکلیف پولی که برسر آن اختلاف داشتیم در کارگاه قرار گذاشتیم دوباره کار به مشاجره کشید و محمت برای اینکه عصبانیتش را سرم خالی کند چوبی برداشت و چندبار با چوب به من حمله کرد».

متهم در ادامه گفت: «خیلی عصبی شدم اولین ‌چیزی را که دم دستم آمد برداشتم و به سمت محمت حمله کردم. چند ضربه به او زدم. اصلا حالت عادی نداشتم و نمی‌دانم چطور توانستم این کار را بکنم؛ ما با هم دوست بودیم وقتی به خودم آمدم متوجه شدم محمت خونریزی شدیدی دارد اول خواستم با اورژانس تماس بگیرم و کمک بخواهم بعد تصمیم گرفتم خودم او را به بیمارستان ببرم چون خونریزی خیلی زیاد بود وقتی به سمتش رفتم که کاری بکنم متوجه شدم محمت مرده‌ است و کاری هم از دست من برنمی‌آید».

متهم درباره اینکه با چه وسیله‌ای به مقتول ضربه زده ‌است گفت: «وقتی دستم را به اطراف انداختم یک چاقو دم دستم آمد و همان را برداشتم چاقو وسیله‌ای بود که ما در کارگاه استفاده می‌کردیم با همان هم ضربه زدم، اما قصدم اصلا کشتن او نبود و فقط ضربه زدم تا چوب از دست محمت بیفتد، اما خونریزی شدید و ضربه‌ای که به سینه‌اش برخورد کرده‌ بود باعث شد درجا فوت شود. دیگر کاری از دستم برنمی‌آمد و اگر جسد در کارگاه می‌ماند موضوع لو می‌رفت و من بازداشت می‌شدم بنابراین تصمیم گرفتم جسد را از بین ببرم.

 بشکه‌ای در کارگاه داشتیم جسد را داخل آن انداختم به بیابان‌های اطراف تهران بردم چند کیلو‌متری از کارگاه دور شده ‌بودم و کسی شک نمی‌کرد که محمت در کارگاه کشته ‌شده است وقتی از شهر خارج شدم با مقداری بنزین بشکه را آتش زدم و جسد هم همان‌جا سوخت. وقتی خانواده شریکم با من تماس گرفتند و سراغ او را گرفتند، گفتم من هم چند روزی است که از او خبر ندارم، اما پلیس در ردیابی‌هایی که انجام داد بعد از پیداکردن جسد و تلفن همراه او متوجه شد آخرین نفری که با محمت در تماس بود من بودم و بازداشتم کردند».

بعد از اعترافات متهم و بازسازی صحنه و مطابقت شواهد و مدارک به دست آمده با گفته‌های مرد ایرانی، او برای بیان آخرین دفاع در بازپرسی حاضر شد و گفت: «حاضرم خسارتی را که بر خانواده محمت وارد کرده‌ام جبران کنم. ما سال‌ها بود با هم دوست بودیم و رابطه صمیمانه‌ای داشتیم. پولی که به خاطرش اختلاف داشتیم آن‌قدر نبود که بخواهم کسی را بکشم. از خانواده مقتول درخواست بخشش دارم اگر او به من حمله نکرده بود، مرا وادار به دفاع از خودم نمی‌کرد و این اتفاق نمی‌افتاد».

با پایان رسیدگی به این پرونده در دادسرای جنایی تهران و با توجه به شکایت اولیای‌دم مرد ترکیه‌ای پرونده برای رسیدگی به شعبه هشت دادگاه کیفری شماره یک تهران ارسال شد و مرد ایرانی برای دفاع از خود به‌زودی در دادگاه حاضر خواهد شد.






تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن