تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814651570




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متهم:‌ در كمپ ترك اعتياد ابروهايم را تراشيده بودند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: متهم:‌ در كمپ ترك اعتياد ابروهايم را تراشيده بودند
پسر شيشه‌اي كه متهم است بعد از قتل يكي از مأموران كمپ ترك اعتياد، برادر وي را هم زخمي كرده بود، خودش را تسليم پليس كرد. نخستين گزارش خبرنگار ما از وقوع حادثه روز يك‌شنبه در اين صفحه چاپ شد.


ساعت 14 روز چهارشنبه، 11 شهريورماه بود كه به قاضي بستان‌زاده، بازپرس ويژه قتل خبر دادند سه مأمور كمپ ترك اعتياد وقتي براي انتقال پسري معتاد راهي خانه او شده بودند با ضربات چاقوي او هدف قرار گرفتند و يكي از آنها كشته شده است. پس از آن بود كه بازپرس به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي خود را به محل حادثه كه طبقه سوم ساختماني مسكوني در خيابان هميلا بود، رساند. جسد متعلق به پسري 29 ساله به نام امير بود كه در آشپزخانه با ضربه چاقو هدف قرار گرفته بود. بررسي‌ها همچنين نشان داد كه برادر امير كه جواني 28 ساله به نام ميثم بود با ضربه چاقوي پسر معتاد مجروح و به بيمارستان منتقل شده است و سومين برادر هم، موفق به فرار از محل حادثه شده بود. تحقيقات همچنين نشان داد كه پسر معتاد كه سعيد نام داشت بعد از رقم زدن حادثه از محل گريخته است.
همزمان با انتقال جسد به پزشكي قانوني، ميثم در حالي كه با اصابت  چاقو به كتفش زخمي شده بود، مورد تحقيق قرار گرفت. او در شرح ماجرا گفت: ساعتي قبل مردي با كمپ تماس گرفت و خواست براي انتقال پسر معتادش به كمپ، به خانه‌شان برويم. من هم همراه دو برادرم به درخواست مدير كمپ راهي خانه آن مرد شديم. وقتي مقابل ساختمان رسيديم، پدر سعيد گفت كه پسرش داخل آپارتمانشان در طبقه سوم است. پس از اينكه با راهنمايي آن مرد وارد خانه‌اش شديم، ناگهان سعيد با چاقو به طرف ما حمله كرد. ابتدا برادرم امير را با چاقو هدف قرار داد. من و برادر ديگرم قصد كمك به امير را داشتيم كه پسر معتاد به طرف ما حمله كرد. او با چاقو ضربه‌اي به كتف من زد. بعد راه فراري به طرف در خروجي پيدا كرد و از محل گريخت.
در حالي كه تلاش كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي براي بازداشت متهم جريان داشت، متهم 26 ساله دو روز قبل خودش را تسليم پليس كرد.
سعيد به ارتكاب قتل امير و زخمي كردن ميثم اقرار كرد و در شرح ماجرا گفت: مدتي قبل از حادثه به مصرف مواد اعتياد پيدا كردم. سر اين موضوع هم با پدرم اختلاف داشتم. دو شب قبل از وقوع حادثه سر اين موضوع با پدرم مشاجره و خانه را ترك كردم. با ماشين در خيابان‌ها پرسه مي‌زدم. در اين مدت دچار بي‌خوابي شده بودم براي همين براي استراحت به خانه‌مان رفتم. روز حادثه در حال استراحت بودم كه صداي باز شدن در آپارتمان را شنيدم. به آشپزخانه دويدم و چاقو را برداشتم و پشت در كمين كردم. وقتي سه مرد غريبه وارد شدند، ترسيدم. چاقو را نشانشان دادم و خواستم جلو نيايند. وقتي يكي از آنها به طرفم آمد، ضربه‌اي زدم كه فوت شد. بعد به طرف در خانه دويدم و خودم را به آسانسور رساندم. آنجا بود كه ديدم چاقو خون‌آلوده شده است. از خانه گريختم. آژانس گرفتم و به طرف اسلامشهر رفتم. آنجا به خانه يكي از دوستانم پناه بردم و در اين مدت گريه مي‌كردم. از كاري كه كردم، پشيمان بودم. سرانجام تصميم به تسليم شدن گرفتم.
سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: متهم براي انجام تحقيقات تكميلي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن