تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820085858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کامرون از هلاکت شهروند بريتانيايي عضو داعش خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ شهريور ۱۳۹۴ (۲۰:۴۰ب.ظ)
کامرون از هلاکت شهروند بريتانيايي عضو داعش خبر داد موج - ديويد کامرون گفت: رياد خان، شهروند بريتانيايي عضو داعش در حملات هواپيماهاي بدون سرنشين بريتانيا در رقه در تاريخ 21 اوت به هلاکت رسيده است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از ميدل ايست آي، ديويد کامرون، نخست وزير بريتانيا اعلام کرد که فرد بريتانيايي تبار عضو داعش که بسياري از حملات عليه انگليس را طرح ريزي مي کرد در حملات هوايي به هلاکت رسيد.
بر اساس اين گزارش، ديويد کامرون گفت: رياد خان، شهروند بريتانيايي عضو داعش در حملات هواپيماهاي بدون سرنشين بريتانيا در رقه در تاريخ 21 اوت به هلاکت رسيده است.
علاوه بر رياد خان دو شهروند بريتانيايي ديگر که عضو تروريست هاي داعش بودند در اين حمله به هلاکت رسيدند.
نخست وزير بريتانيا در اين باره گفت: «اين توهم نيست، قصد آنها کشتن شهروندان بريتانيايي بود. بنابراين در چنين شرايطي ما واکنش نشان داديم.»
ديويد کامرون همچنين تأکيد کرد که بريتانيا بيش از 20 هزار پناهجوي سوري را طي 5 سال آينده خواهد پذيرفت. وي همچنين از احتمال پيوستن به ائتلاف بين المللي عليه داعش در صورت رأي مثبت پارلمان خبر داد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن