تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819654213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدون مشارکت زنان دولت قادر به پیشبرد برخی از اهدافش نخواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بدون مشارکت زنان دولت قادر به پیشبرد برخی از اهدافش نخواهد بود


وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت : بدون مشارکت زنان دولت قادر به پیشبرد برخی از اهدافش نخواهد بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبیکه خبربه نقل از خبرگزاری صدا وسیما، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بدون مشارکت زنان دولت قادر به پیشبرد برخی از اهدافش نخواهد بود.

 علی ربیعی در همایش زنان، کتاب، توسعه پایدار افزود: نقش زنان در اجرای نظام سلامت، پیشگیری از بیماری ها، درمان های سرپایی، تغییر سبک زندگی، پیشگیری از آسیب های محیط زیست، اصلاح سبک مصرف و مدیریت جمعیت و از همه مهمتر استحکام خانواده به عنوان رکن جامعه تاثیرگذار است.

وی اضافه کرد: نقش زنان به عنوان آموزش فرهنگ به نسل آینده و کتابخوانی برای کودکان نیز در کنار دیگر نقش های اجتماعی بی بدیل است.

ربیعی با بیان اینکه فناوری های نوین هیچ گاه نمی توانند جایگاه کتاب را در ایجاد تمدن و انتقال دانش بین نسل های بشری به خود اختصاص دهند، گفت: هر چند کتاب به دلایلی گران شده اما باید کتاب ارزان و جیبی احیا شود تا نسل جدید در کنار فناوری های نوین به کتاب خوانی نیز رغبت بیشتری پیدا کند.

افزایش 50 درصدی تشکل های غیردولتی زنان

وی با بیان اینکه از ایجاد تشکل های اجتماعی در تمام زمینه ها به ویژه در حوزه زنان و نشر حمایت می کنیم، افزود: در دو سال پس از فعالیت دولت یازدهم تعداد تشکل های غیردولتی 50 درصد افزایش یافته است.

وزیر کار اضافه کرد: تشکل های غیردولتی زمینه ساز ارتقای جامعه هستند.

ربیعی گفت: از تشکل های غیردولتی زنان ناشر در زمینه های فنی، آموزشی، ایجاد تعاونی و ارائه خدمات بیمه‌ای حمایت خواهد شد.

حمایت دولت یازدهم از زنان با رویکردی معتدل

وی با بیان اینکه دولت یازدهم از رویکرد معتدل بین دو تعریف افراطی و تفریطی از زن حمایت می کند، افزود: از 6 هزار و 450 نویسنده و مترجم فعال در کشور، 2 هزار و 27 نفر از بین زنان موفق هستند.

ربیعی خواهان تشکیل طبقه متوسط فرهنگی (با بضاعت اقتصادی پایین و شخصیت فرهنگی بالا) در جامعه شد و گفت: این طبقه در قالب تشکل های اجتماعی، امکان فعالیت و تاثیرگذاری دارد.

وی تغییر فرهنگی را اصلی ترین عامل ایجاد توسعه در کشور اعلام کرد و افزود: توسعه، فقط تغییر در ساختمان ها و ماشین ها نیست بلکه توسعه در افزایش احترام اعضای جامعه به یکدیگر تحقق خواهد یافت.

وزیر کار با بیان اینکه 7 هزار ساعت کاری از دولت یازدهم باقیمانده است، ابراز امیدواری کرد در این مدت کارهای مفیدی صورت گیرد.

ربیعی گفت: در دولت یازدهم، تاکنون کارهای قابل قبولی صورت گرفته است.

 


دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن