تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819263964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خسارت 100 میلیارد تومانی طوفان به شبکه برق سراسری


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: خسارت 100 میلیارد تومانی طوفان به شبکه برق سراسری
معاون هماهنگی امور توزیع شرکت توانیر گفت: : در هر یک از حوادث طبیعی به طور متوسط شبکه برق سراسری 3 تا 4 میلیارد تومان خسارت دیده که مجموع آن از ابتدای سال جاری به 100 میلیارد تومان می رسد.


غلامرضا خوش خلق معاون هماهنگی امور توزیع شرکت توانیر در گفت‌گو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:شبکه برق سراسری با گستردگی 700 هزار کیلومتر در کل کشور تحت تاثیر حوادث طبیعی همچون طوفان و سیل موجب آسیب دیدگی می شود.


وی در ادامه به طوفان‌های روزهای گذشته اشاره و بیان داشت: در هر یک از حوادث طبیعی به طور متوسط شبکه برق سراسری 3 تا 4 میلیارد تومان خسارت دیده که مجموع آن از ابتدای سال جاری به 100 میلیارد تومان می رسد.


خوش خلق در ادامه تصریح کرد: متاسفانه در برخی مناطق شاهد آسیب‌های غیر طبیعی و به سرقت رفتن تجهزات هستیم که این رفتار شایسته برخورد با سرمایه ملی نیست.


معاون هماهنگی امور توزیع شرکت توانیر بیان داشت:این تجهیزات متعلق به خود مردم هستند و با اعتماد به مردم در اختیار آنها قرار گرفته، از همین رو از آنها تقاضا کردیم  که خود مراقب این تجهیزات باشند تا از آسیب رسیدن به شبکه جلوگیری به عمل آید.


خوش خلق افزود: میزان سودی که سارق به دست آوره در مقابل خسارتی که به شبکه وارد میشود ناچیز است و متاسفانه در برخی اوقات، سارق برای کسب سود ناچیز جان خود را از دست داده است.


وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی چندین سال گذشته با تمهیداتی اندیشیده شده و آموزش‌های فراگیر و همکاری‌های نیروی انتظامی میزان سرقت و آسیب رساندن به تجهزات کاهش داشته و در برخی از مناطق این کاهش به 50 الی 60 درصد رسیده است که امیدواریم این رقم روزی به صفر برسد.


انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

تقویت بخش خصوصی نتیجه گسترش روابط بین‌الملل/ برآورد 30 میلیارد دلاری سرمایه‌گذاری خارجی
صنعت برق جلوتر از صنایع دیگر/ اجرای طرح فهام نیازمند وفاق ملی
ایران در بین 10 کشور سازنده کنتورهای هوشمند
ارتقای بهره وری به دنبال اجرایی شدن طرح فهام
تعیین 11 نقطه برای ایجاد مزرعه بادی/ افزایش در راندمان توربین‌ها
بهره برداری از فاز نخست نیروگاه ماکو تا سال آینده





۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن