تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816333377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ریسک استفاده از لوازم آرایش


واضح آرشیو وب فارسی:بیتوته:



استفاده افراطی از لوازم آرایش
زیبایی و استفاده از لوازم آرایش خوب است، اما باید از مسیر درست به آن پرداخت   پوست‌های تیره و مرده، ریزش موها، مژگان و ابروان، لب‌های خشکی زده و پوسته پوسته شده تنها عوارضی ساده و ابتدایی از بلاهایی است که استفاده افراطی از لوازم آرایش بویژه لوازم آرایش تقلبی و بی‌کیفیت می‌تواند بر سر هر فردی بیاورد. سرطان، عقیمی، پیری زودرس پوست، حساسیت، آکنه، ایدز و هپاتیت نیز از عواقب احتمالی استفاده از لوازم آرایش است.

می‌پرسید چگونه آرایش می‌تواند منجر به ایدز شود؟! به دلیل آن که هنوز در بسیاری از کارخانه‌های نامعتبر لوازم آرایش از جفت جنین استفاده می‌شود به ادعای آن که ماده موجود در آن موجب رفع چین و چروک می‌شود.

زیبایی و استفاده از لوازم آرایش خوب است، اما باید از مسیر درست به آن پرداخت. به معایب آرایش زیاد توجه کنید و روش‌های دیگری را برای زیبا شدن اتخاذکنید.

ـ استفاده از لوازم آرایش را محدود کنید و همان مقدار را هم به کمک لوازمی از مارک‌های شناخته شده و بهتر انتخاب کنید. نیمی از رژلب‌ها حاوی سرب هستند و خطری جدی برای سلامتی محسوب می‌شوند. رژ لب را روی دست‌تان بکشید و بعد، قطعه‌ای طلا یا نقره اصل روی آن بکشید. اگر بعد از گذشت چنددقیقه رنگ آن تغییرکرد، یعنی آن رژ حاوی سرب است و شما نباید آن را مصرف کنید وگرنه بدترین بیماری‌ها ازجمله سرطان انتظارتان را خواهند کشید. اگر سلامتی چشمان‌تان را دوست دارید مصرف ریمل و خط چشم را تا حد امکان کم کنید و به هیچ وجه با آرایش به خواب نروید.

ـ راه زیباشدن را در روش‌های دیگر بجویید. به جای ریمل زدن، به دنبال شیوه‌هایی برای بلند و پرپشت شدن مژگان‌تان باشید. برای زیبایی پوست صورت‌تان می‌توانید انواع ماسک و بخور مناسب را استفاده کنید تا روزبه‌روز، پوستی زیباتر، جوان‌تر و شفاف‌تر بیابید. به کمک مواد زیباکننده طبیعی به چهره‌ای قشنگ‌تر دست یابید. البته آنها بسرعت استفاده از لوازم آرایش جواب نمی‌دهند، اما هم بی‌ضررند و هم تاثیرشان ماندگار است.

ـ به رنگ لباسی که می‌پوشید توجه کنید. بعضی رنگ‌ها شما را زیباتر و بعضی دیگر رنگ پریده‌تر نشان می‌دهند. همچنین به مدل مویی که برای خودتان درست می‌کنید دقت داشته باشید. گاهی به کاربردن یک کلیپس زیبا یا تغییر دادن مدل مو می‌تواند انقلابی را در چهره شما ایجاد کند. به جای استفاده مطلق از لوازم آرایش، به این روش‌ها نیز فکرکنید.

ـ اعتماد به‌نفس‌تان را تقویت کنید. چرا فکر می‌کنید اگر یک روز آرایش نداشته باشید، آن رو به شب نمی‌رسد؟ توجه به زیبایی ظاهر امری بسیار پسندیده است، اما افراط در آرایش هیچ امتیازی به شما نمی‌بخشد. فراوانند زنان و دخترانی که مهم‌ترین مساله زندگی را در ظاهرپرستی خلاصه کرده‌اند و به همین دلیل، در دل هیچ‌کس جایی ندارند. شما این گونه نباشید و در این زمینه به افراط رو نیاورید. اعتماد به‌نفس خود را در جاهای دیگر جستجوکنید، نه در کیف کوچک لوازم آرایش. منبع:press.jamejamonline.ir  






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بیتوته]
[مشاهده در: www.beytoote.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن