تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819667775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمات پست بانک ايران را در جاي جاي کشور گسترش مي دهيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ شهريور ۱۳۹۴ (۱۴:۴۶ب.ظ)
معاون وزير ارتباطات: خدمات پست بانک ايران را در جاي جاي کشور گسترش مي دهيم موج - مهندس راسخ، معاون توسعه مديريت، هماهنگي و امور پشتيباني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، در مراسم تجليل مدير پيشين و معارفه مدير جديد اداره کل فناوري اطلاعات استان کهگيلويه و بويراحمد گفت: خدمات پست بانک ايران را در جاي جاي کشور گسترش مي دهيم.
به گزارش خبرگزاري موج، وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات همه توان خود را براي ارائه خدمات متنوع بانکي، پستي و مخابراتي در مناطق دورافتاده به کار گرفته است تا هموطنان بتوانند به آساني اين خدمات را دريافت دارند.
وي با اشاره به عامليت بانکي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات توسط پست بانک ايران تصريح کرد: اين کار حرکت بزرگي است و اميدواريم بتوانيم از ظرفيت اين بانک به خوبي استفاده کنيم.
راسخ در ادامه از عملکرد پست بانک استان و زحمات و تلاش هاي کارکنان آن تقدير و در ادامه از باجه پست بانک و خودپرداز مستقر در اداره کل پست استان نيز بازديد کرد.
همچنين در اين مراسم از زحمات و تلاش هاي سيدياسر حسن پور تقدير و جواد غلامپور به عنوان مدير جديد اداره کل فناوري اطلاعات استان کهگيلويه و بويراحمد معرفي شد.
شايان ذکر است: داود کريمي مداب، مدير شعب پست بانک استان کهگيلويه و بويراحمد، در اين مراسم حضور داشت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن