تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819659564




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گسترش روابط اقتصادی و تجاری استان ایلام با عراق


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: گسترش روابط اقتصادی و تجاری استان ایلام با عراق
رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان ایلام گفت: توسعه روابط اقتصادی و تجاری با کشور عراق بویژه استان های همجوار از اولویت های مسوولان استان است.


به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ایلام؛ شعبان فروتن اعلام کرد: حضور هیات های تجاری و اقتصادی عراق در ایلام و فعالان اقتصادی و تجار ایلامی در کشور عراق از راه های توسعه این روابط است.


فروتن اضافه کرد: طبق  برنامه ریزی و هماهنگی اتاق بازرگانی استان، هیات تجاری و بازاریابی عراق متشکل از فعالان اقتصادی این کشور امروز از طریق مرز بین المللی مهران به استان ایلام سفر می کنند.


وی افزود: این هیات متشکل از رییس اتاق مشترک ایران و عراق، رییس اتاق بازرگانی صنایع و معادن شهرهای بابل و دیوانیه و 10 نفر از تجار و بازرگانان این کشور است.



فروتن اظهار کرد :دیدار با معاون استاندار ایلام، روسای تشکل ها و مسوولان اقتصادی و همچنین بازدید از شهرک های صنعتی استان ایلام از جمله برنامه هایی است که برای این سفر هیات تجاری عراق پیش بینی شده است.



رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان ایلام هدف از سفر این هیات را آشنایی با توانمندی های اقتصادی استان، گسترش صادرات غیر نفتی ایلام به عراق و بحث و تبادل نظر در خصوص افزایش مروادات اقتصادی و روابط تجاری طرفین است.

 
انتهای پیام/پ
 


اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

صدور بیش از 27 هزار تن کالای استاندارد از مرز مهران به عراق
استقبال بخش خصوصی ایلام از توسعه همکاری اقتصادی با واسط عراق‏
راه اندازی کنسولگری در ایلام و رفع مشکل تجار ‏
روابط اقتصادی ایلام و استان واسط عراق رو به گسترش است





۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن