تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820116279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزرگترین پرونده دریاخواری کشور رو شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بزرگترین پرونده دریاخواری کشور رو شد


معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بزرگترین پرونده های دریاخواری در کشور، گفت: کمربندی رامسر، درگهان قشم و بازار ماهی بندرعباس از مهمترین پرونده های دریاخواری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا) ؛ پیروز حناچی با اشاره به اینکه پدیده دریاخواری در سالیان گذشته افزایش بیشتری داشته و در کنار زمین خواری، کوه خواری و جنگل خواری صدمات زیادی را به محیط زیست کشور وارد کرده است، گفت: از آنجایی که برخی از آنها در دوره های گذشته با مجوزهای به ظاهر قانونی آغاز به کار کرده اند، مقابله با آنها برای دولت سخت است و اغلب این پروژه ها وارد جریان شکایت در دادگاه ها شده است.

او با بیان اینکه مهمترین این تخلفات از سوی شورای عالی شهرسازی و معماری و سازمان بنادر و دریانوردی در حال پیگیری است، افزود: مهم ترین پرونده های دریاخواری که هم اکنون در حال بررسی است، شامل 4 پرونده می شود که جزو بزرگترین تخلفات دریاخواری حال حاضر در کشور است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه یکی از این پرونده ها مربوط به تخلف در منطقه درگهان قشم است به طوری که منطقه آزاد در دوره قبل وارد این منطقه شده و هکتارها زمین در نوار ساحلی در این منطقه را تصاحب کرده است.

حناچی به دریاخواری در بازار ماهی بندرعباس و کانالی که در سمت غربی شهر به دریا متصل می شود، اشاره کرد و افزود: این پرونده ها از دیگر پرونده های دریاخواری در جنوب کشور است به طوری که در این بخش هم هکتارها زمین در نوار ساحلی از سوی سازمان ها و اشخاص، تصاحب شده است.

دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ادامه داد: در شمال کشور هم مهمترین پرونده زمین خواری مربوط به کمربندی شهر رامسر است که این پروژه مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری دولت قبل را دارد و از سوی سازمان بنادر و دریانوردی در دوره گذشته به اجرا رسیده است.

حناچی افزود: این پروندها از سوی سازمان بنادر و دریانوردی در دولت فعلی در حال پیگیری است تا هرچه زودتر از تخریب بیشتر نوار ساحلی جلوگیری شود.
 


شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن