تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820937789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن شکوفه ها با حضور بيش از 32 دانش آموز پايه اول لرستاني برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ شهريور ۱۳۹۴ (۰:۴۵ق.ظ)
جشن شکوفه ها با حضور بيش از 32 دانش آموز پايه اول لرستاني برگزار مي شود موج - خرم آباد-مدير کل آموزش و پرورش لرستان گفت: جشن شکوفه ها با حضور 32 هزارو 700 دانش آموز پايه اول در 2هزارو 622 دبستان استان برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، گودرز کريمي فر با اشاره به فعاليت چندين ماهه ستاد پروژه مهر گفت: مهمترين اولويت ستاد پروژه مهر ايجاد محيطي شاداب و با نشاط براي استقبال شايسته و مطلوب از دانش آموزان و فرهنگيان و بازگشايي باشکوه مدارس است.
وي تصريح کرد: ستاد پروژه مهر درقالب 5کميته ساماندهي بهينه نيروي انساني، تعمير و تجهيز، توجيه و تبليغ، ارزيابي و نظارت و تاييد صلاحيت تلاش کرده تا از تمام ظرفيت ها براي بازگشايي باشکوه مدارس استفاده کند.
کريمي فر دو عنصر دانش آموز و معلم را محوري ترين عناصر در سند تحول بنيادين آموزش و پرورش برشمرد و گفت: معلم محور تعليم و تربيت است و انتقال اهداف تعليم و تربيت به دانش آموزان از طريق معلم صورت مي گيرد.
وي با اشاره به نامگذاري سال «دولت و ملت ،همدلي و هم زباني» از طرف مقام معظم رهبري (مدظله العالي ) گفت: با همت معلمان فرهيخته لرستان و همراهي دانش آموزان و خانواده ها سال تحصيلي جديد را با حماسه اي آموزشي و پرورشي آغاز خواهيم کرد.
کريمي فر به توفيقات آموزش و پرورش در سال تحصيلي گذشته اشاره کرد و گفت: دانش آموزان و فرهنگيان لرستاني در عرصه هاي علمي ،پژوهشي، فرهنگي، هنري و ورزشي توفيقات خوبي کسب کردند که از آن جمله مي توان به افتخار آفريني دانش آموزان در کنکور سراسري ، جشنواره هاي جابر ،نوجوان و جوان خوارزمي، پايا، رباتيک و بيست و ششمين دوره مسابقات ورزشي کشور و بيست و سومين دوره مسابقات فرهنگي هنري و قرآني اشاره کرد.
وي کسب رتبه هاي برتر فرهنگيان لرستان را در الگوهاي برتر تدريس، تجارب برتر تربيتي، پژوهش هاي علمي در فراخوان ملي پرسش مهر را جلوه ي ديگري از افتخار آفريني فرهنگيان برشمرد و گفت : آموزش و پرورش لرستان با شعار برنامه محوري و پژوهش مداري تلاش مي کند تا سياست هاي کلان تعليم و تربيت و اهداف سند تحول بنيادين را عملياتي و کاربردي کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن