تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819739193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هماهنگی مدیریت شهری و گردشگری برای توسعه این صنعت لازم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایران ایزی تراول:
هماهنگی مدیریت شهری و گردشگری برای توسعه این صنعت لازم است
هماهنگی مدیریت شهری و گردشگری برای توسعه این صنعت لازم است هماهنگی و هم‌افزایی مدیریت شهری و مدیریت بخش گردشگری برای توسعه این صنعت لازم و ضروری است.
به گزارش میراث آریا(CHTN) عبدالملکی، مشاور مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در دومین نشست تخصصی شهرداران شهرهای نمونه گردشگری که ظهر امروز ۱۹ آذرماه با حضور سعید شیرکوند معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری و حسینی مکارم معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد، هماهنگی و هم‌افزایی مدیریت شهری و مدیریت گردشگری را برای توسعه این صنعت لازم و ضروری دانست و افزود: مدیریت شهری اگر دغدغه مدیریت گردشگری هم داشته باشد در این بخش توازن ایجاد می‌شود.
وی ادامه داد: کیفیت و کمیت خدمات شهری به خدمات گردشگری طعنه می‌زند، ما هنوز طرح جامعی منطبق با اصول گردشگری در کشور نداریم و راهبردها باید در این بخش به یک نظام جامع قابل اجرا تبدیل شود.
عبدالملکی تصریح کرد: ۵ مقوله در حوزه مدیریت شهری وجود دارد که این موارد می تواند در حوزه مدیریت شهری موثر باشد، حوزه اقتصاد، فرهنگ، حوزه اجتماعی، امنیت و زیرساخت‌ها که در مورد زیرساخت‌ها مدیریت شهری باید به دولت کمک کند.
مشاور مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن یادآور شد: طراحی و برنامه‌ریزی در حوزه گردشگری بدون در نظر گرفتن موارد فرهنگی و اجتماعی امکانپذیر نیست، گردشگری یک فرصت بسیار استثنایی برای توسعه و رونق کشور است.
وی اضافه کرد: سازمان ملی زمین و مسکن آمادگی خود را برای ارائه هرگونه کمک به توسعه صنعت گردشگری و رونق شهرهای نمونه گردشگری، اعلام می‌کند.
عبدالملکی در پایان، توسعه صنعت گردشگری را تنها راه نجات کشور از وابستگی به صنعت نفت دانست. منبع: خبرگزاری میراث آریا




۹۴/۶/۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران ایزی تراول]
[مشاهده در: www.iraneasytravel.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن