تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815666034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مظلوم بودن مهدی تا نعمت زاده غرق نعمت


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: مظلوم بودن مهدی تا نعمت زاده غرق نعمت


خانواده هاشمی رفسنجانی : مهدی مظلوم است/ جالب یا غیر اخلاقی/ توضیحات زنگنه / کلاسهای مختلط ورزش / فرهنگی یا پارتی / عذرخواهی از اینترنتی ها از جمله "در حاشیه" های اخبار ۲۰ چهارشنبه یازدهم شهریور است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  "در حاشیه" ها  یکی از آیتم های اخبار 20 است. خانواده هاشمی رفسنجانی : مهدی مظلوم است
خانواده هاشمی رفسنجانی درنامه ای به سخنگوی دستگاه قضاییه گفته اند در پرونده 30 هزار صفحه ای مهدی هاشمی ، هیچ مدرکی برای اثبات اتهامات وجود ندارد. سخنگوی دستگاه قضا ، در نشست این هفته گفته بود : در بازرسی از اوین سی سکه طلا و یک موبایل از مهدی هاشمی بدست آمد . خانم عفت مرعشی همسرآقای رفسنجانی ، ظاهرا در پاسخ به این سخنان در نامه به اژه ای نوشته است : گویا عذاب وجدان به خاطر ستمی که بر مهدی رفته ، شما را راحت نمی گذارد که با جواب سوال های معلوم الحال خودتان را تسکین می فرمایید .

==
جالب یا غیر اخلاقی ؟
چند سایت ، امروز ، یعنی سه روز بعد از اینکه شبکه خبر یک آسیب دیده اعتیاد را به استودیو آورد از اینکه لیوان آب در جلوی این فرد گذاشته نشده انتقاد کردند و آن را عدم پذیرایی نام نهادند . انتقاد از زاویه ای وارد است ، اما نکته اینکه این شخص ، تنها 10 دقیقه ی آخر به جمع میهمانان استودیو اضافه شد و پذیرایی مورد تاکید این سایت ها هم تنها یک لیوان آب بود . حضور یک آسیب دیده اعتیاد در برنامه زنده شبکه خبر البته بازتابهای گسترده ای نیز داشت حتی برخی رسانه ها از آن به عنوان یک کار جالب و غیر قابل انتظار یاد کردند.

==
زنگنه : توضیح می دهم
وزیر نفت گفته است به موقع درباره پرونده کرسنت توضیح می دهد . قرار دادکرسنت که سالها بعد باعث زیان چند میلیارد دلاری ایران شد در زمان زنگنه امضا شده است . به همین علت برخی زنگنه را در این ماجرا به مسائلی متهم می کنند . وزیرنفت گفته است : مفصلاً در این زمینه توضیح خواهد داد.

==
کلاسهای مختلط ورزش . . . ؟  
برگزاری کلاسهای مختلط البته به رسم ورزش ظاهرا در تهران درحال گسترش است . کلاسها عمدتا در شمال پایتخت برگزار می شود . هدف اعلام شده تقویت و آمادگی جسمی است اما برخی اینها نوشتند 1-کلاسها ورزشی نیست . 2 - کلاسها مختلط است  . . . چرا ؟

==
فرهنگی یا پارتی ؟
جشنواره "آسمان آبی ، زمین پاک" با انتقاداتی روبرو شده است . منتقدان معتقدند برخی برنامه های جشنواره بیشتر به پارتی شبیه تا به یک برنامه فرهنگی .

==
نعمت زاده غرق نعمت ؟
آفتاب یزد در مطلبی نوشت : نعمت زاده یکی از ثروتمند ترین اعضای کابینه است  وعضو هیات مدیره دهها شرکت . بنابراین حق دارد که خواست مردم برای ارزان شدن قیمت خودرو را مورد هجوم و انتقاد شدید قرار دهد.

==
عذرخواهی از اینترنتی ها
وزیر ارتباطات از چند اپراتور اینترنتی عذرخواهی کرد . واعظی گفته : وقتی دیدم به نقل از من برخی از اپراتورهای اینترنتی به کم فروشی متهم شدند ، به روابط عمومی وزارتخونه گفتم ، از طرف من ، از اپراتورهایی که نامشون برده شده عذرخواهی کنند . واعظی گفته : به فردی که فقط براساس یک گزارش ، چنین مصاحبه ای تنظیم کرده بود نیز ، تذکر دادیم


چهار شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن