تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814665135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانيون هدايتگران جامعه در پيشگيري از بروز جرم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۴:۵۵ب.ظ)
روحانيون هدايتگران جامعه در پيشگيري از بروز جرم موج - خرم آباد - رئيس سازمان قضايي نيرو هاي مسلح در استان لرستان در بيست و دومين مجمع استاني پيشگيري از وقوع جرم، روحانيون را هدايتگران جامعه در پيشگيري از بروز جرم دانست.
به گزارش خبرگزاري موج، در بيست و دومين مجمع عمومي پيشگيري از وقوع جرم كه با موضوع بررسي علل و عوامل زمينه ساز و ارائه راهكارهاي كاهش و پيشگيري از آن در محل سالن ستاد انتظامي استان با حضور سردار قنبري و فرماندهان ارشد نظامي و انتظامي برگزار شد، "سيد محمد محمودي" رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح در استان، با تشكر از برنامه ريزان مجمع، از روحانيون به عنوان هدايتگر ان جامعه در پيشگيري از بروز و وقوع جرم ياد كرد.
وي با اشاره به علل و عوامل وقوع جرم و اجتناب ناپذير بودن جرم، ارائه راهكار در سطوح مختلف يگان ها را موثر دانست و بر شناخت علل و عوامل و درمان، در پيشگيري از وقوع جرم تاكيد كرد.
در ادامه مراسم "محمد روشنايي" دادستان قضايي نيروهاي مسلح بر همگاني كردن و اجرايي نمودن راهكارها و همچنين نقش فرماندهان و مسوولان با بر نامه ريزي مناسب تاكيد كرد و افزود: نقش فرمانده نسبت به سرباز و زير مجموعه، نقشي پدرانه و معنوي است و مطمئنا در كاهش وقوع جرم، تاثير گذار خواهد بود.
گفتني است، در ادامه امير "جمال پاكباز" جانشين قرارگاه عملياتي لشگر 84 خرم اباد با گراميداشت ياد و خاطره شهداي قوه قضاييه و نيروي انتظامي بر ديد هم افزايي مجمع تاكيد كرد و نظم و انضباط را دو مولفه مهم و موثر درپيشگيري از وقوع جرم دانست.
وي با بيان اينكه ياد و ذكر خداوند منبع آرامش است گفت: فرماندهان و مسوولان بايد بيشتر وقت خود را صرف خدمت و سرباز نمايند و به خواسته سرباز نگاه ويژه داشته باشند.
"پاكباز" ايجاد مراكز مشاوره در يگان ها را به منظور پيشگيري از جرايم و بروز مشكلات رواني و رفتاري ضروري دانست.
وي به مديريت فرماندهان بر نيروي انساني اشاره و اين مهم را، مديريت بر نفس و يكي از فرايند هاي مديريت دانست.
جانشين قرار گاه عملياتي لشکر 84 خرم اباد سربازان را آينده سازان كشور برشمرد و بر فرهنگ سازي توسط رسانه هاي جمعي و ائمه جمعه و جماعات تاكيد كرد.
اين مقام نظامي بر راهكار هاي فرهنگي و اجتماعي، مساعدت فرماندهان با افراد مختلف و تاثيرات امور برون سازماني و بخشش و عفوهاي اعمال شده در اين راستا و در اولويت قرار دادن ساير امورات بر خدمت مقدس سربازي و ارتقا سطوح مختلف و بصيرت كاركنان وظيفه و تدبير مناسب فرماندهان تاكيد كرد.
در خاتمه سرهنگ "پازدار" معاون هماهنگ كننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با اشاره به اينكه دفاع از جان و مال و ايجاد انتظام در كشور وظيفه سرباز است در خصوص علل و عوامل موثر در بروز جرم، اداي حق و حقوق سرباز و زيردست توسط مسوولان و فرماندهان و همچنين جايگاه ويژه سربازي مطالبي را بيان كرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن