تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819898436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز به کار المپياد ورزشي دانشگاه پيام نور با بودجه 700 ميليون توماني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ شهريور ۱۳۹۴ (۱۷:۵۹ب.ظ)
رئيس دانشگاه پيام نور استان قم اعلام کرد: آغاز به کار المپياد ورزشي دانشگاه پيام نور با بودجه 700 ميليون توماني موج - قم- رئيس دانشگاه پيام نور استان قم گفت: المپياد ورزشي دانشجويان پسر با بودجه 700 ميليون توماني کار خود را به صورت رسمي آغاز کرد و براي برگزاري مطلوب‌تر اين مسابقات از اعتبارات استاني و ملي نيز در کنار اسپانسرينگ استفاده مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، رئيس دانشگاه پيام نور استان قم در نشست مطبوعاتي که در سالن جلسات دانشگاه پيام نور استان قم برگزار شد، با تاکيد بر اينکه اين دانشگاه از سال 73 با سه رشته فعاليت خود را آغاز کرده است؛ گفت: اين دانشگاه اکنون از نظر جمعيتي بزرگ‌ترين دانشگاه استان قم است.
وي با اشاره به اين که چهار رشته دکتري، 15 رشته کارشناسي ارشد و 100 رشته کارشناسي در دانشگاه پيام نور استان قم تدريس مي‌شود، مطرح کرد: پيام نور نخستين دانشگاهي است که تدريس رشته‌هاي فني و مهندسي را در استان قم آغاز کرد.
دکتر عليرضا آقايوسفي خاطرنشان کرد: دانشگاه پيام نور از نظر مسوولان استاني جايگاه مناسبي دارد به همين علت نمايندگان دولت تدبير و اميد در استان قم با دانشگاه پيام نور همکاري مناسبي دارند.
وي با بيان اين که منتخب‌هاي المپياد فرهنگي ورزشي دانشگاه پيام نور سراسر کشور به مسابقات دانشجويي کشور و تيم‌هاي ملي معرفي مي‌شوند ابراز کرد: المپياد ورزشي دانشجويان پسر از روز دوشنبه با بودجه 700 ميليون توماني کار خود را به صورت رسمي آغاز کرد و براي برگزاري مطلوب‌تر اين مسابقات از اعتبارات استاني و ملي نيز در کنار اسپانسرينگ استفاده مي‌شود.
رئيس ستاد برگزاري المپياد فرهنگي ورزشي دانشگاه پيام نور کشور از حضور پر شور شهروندان قمي در مراسم افتتاحيه المپياد ورزشي فرهنگي دانشجويان پسر دانشگاه پيام نور ياد کرد و افزود: استان قم ظرفيت‌هايي دارد که با تکيه بر آن‌ها مي‌تواند برنامه‌هاي ملي را اجرايي کند.
وي برگزاري المپيادهاي ورزشي فرهنگي را راهکاري براي کاهش آمار اعتياد در جامعه اسلامي دانست و گفت: دانشگاه پيام نور استان قم با وجود سختي‌ها و مشکلات مختلف برگزاري المپياد ورزشي فرهنگي دانشجويان پسر دانشگاه پيام نور کشور را به صورت داوطلبانه بر عهده گرفته است تا توانايي استان قم در اجراي برنامه‌هاي ملي را به اثبات برساند.
آقايوسفي با تاکيد بر اينکه 28 ورزشکار از دانشگاه پيام نور استان قم در پنج رشته از اين المپياد شرکت کرده‌اند، افزود: تاکنون اسکندري دانشجوي قمي مدال طلا رشته پرتاب وزنه را به خود اختصاص داده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن