تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798978937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکيد روحاني بر توجه به اقتصاد مقاومتي در دوران پسا تحريم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۸ق.ظ)
تاکيد روحاني بر توجه به اقتصاد مقاومتي در دوران پسا تحريم موج- رئيس‌جمهوري با تأکيد بر اين که اقتصاد مقاومتي، اقتصاد رياضتي نيست، گفت: در اقتصاد مقاومتي بايد به شرايط جديد دوران پساتحريم توجه ويژه‌اي داشته باشيم.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام حسن روحاني رئيس جمهوري در جلسه ديروز هيات دولت اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همواره با رهنمودهاي خود دولت را در زمينه‌هاي مختلف اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و سياست خارجي کمک کرده‌اند.
رئيس جمهوري با بيان اينکه رهبر انقلاب در ديدار با اعضاي هيات دولت حمايت جدي و قاطعي از دولت داشتند، ادامه داد: رهبر انقلاب در اين جلسه برخي از موفقيت‌هاي دولت از جمله مهار تورم، ايجاد آرامش در بازار، خروج از رکود و شروع رونق اقتصادي، طرح تحول سلامت و خدمات اجتماعي به مردم، وجود حرکت کنوني علمي در کشور به‌ويژه در شرکت‌هاي دانش‌بنيان، خدمات بخش کشاورزي، آب و صنعت را تبيين و بر ادامه آن تأکيد کردند.
روحاني در خصوص منويات مقام معظم رهبري در رابطه با اقتصاد مقاومتي گفت: دولت با جديت به سياست‌هاي کلي اقتصاد مقاومتي معتقد است و خود را موظف به اجراي دقيق و کامل اين سياست‌ها مي‌داند.
رئيس جمهوري به جلسات متعدد شوراي اقتصاد و همچنين ستاد هماهنگي براي برنامه ريزي اقتصاد مقاومتي در دولت اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب تأکيد کرده‌اند که دولت و ستادي که زير نظر رئيس جمهوري است، بايد برنامه ريزي خود را در خصوص سياست‌هاي کلي اقتصاد مقاومتي انجام دهد.
روحاني سپس به تشريح نظرات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با اجراي اين سياست‌ها پرداخت و اظهار داشت: مقام معظم رهبري تأکيد کردند که سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي نبايد تنها در بخش دولتي انجام شود و اين اقتصاد مقاومتي براي کل کشور است و دولت هم در برنامه ريزي خود ساير بخش‌ها را مدنظر قرار دهد.
رئيس جمهوري ادامه داد: ايشان فرمودند ستاد ويژه‌اي براي زمان‌بندي، اجرا و نظارت، بر برنامه‌هاي اقتصاد مقاومتي تشکيل شود و اگر نياز به کمک قواي ديگر باشد، آن‌ها هم کمک خواهند کرد تا اين سياست‌هاي کلي اجرايي شود.
روحاني با بيان اينکه دولت از کمک همه نهادها براي اجراي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي استقبال مي‌کند، افزود: نهادهايي همانند بسيج مي‌توانند در اين زمينه به دولت کمک کنند و با دعوت از آن‌ها، برنامه‌هاي دولت در اين زمينه توضيح داده خواهد شد.
رئيس شوراي اقتصاد تصريح کرد: در اقتصاد مقاومتي بايد به شرايط جديد دوران پساتحريم توجه ويژه‌اي داشته باشيم.
روحاني با تأکيد بر اين که اقتصاد مقاومتي، اقتصاد رياضتي نيست، گفت: اقتصاد مقاومتي براي تکيه بر توليدات داخلي و اقتصاد دانش‌بنيان است.
رئيس جمهوري با بيان اين که بايد اقتصاد کشور درون‌زا اما برون‌نگر باشد، گفت: بايد در اقتصاد مقاومتي به صادرات غيرنفتي توجه ويژه‌اي کنيم و ان شاء الله همه سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي را به‌گونه‌اي اجرا کنيم که در زمان پيش رو بيش از آنچه يک سال و نيم گذشته به‌دنبال آن بوديم، بتوانيم اين سياست‌ها را اجرا و عملياتي کنيم.
روحاني در بخش ديگري از سخنان خود گفت: مقام معظم رهبري در ديدار با هيات دولت فرمودند دولت يازدهم، فرزندان و ديپلمات‌هاي اين نظام و همچنين سازمان انرژي هسته‌اي کمک کردند که مذاکرات هسته‌اي به سرانجام برسد و تعبير ايشان اين بود که دولت توانست اين مذاکرات را خاتمه دهد و اگر در گوشه‌اي هم اشکالي وجود داشته باشد، خود مسوولان در مقام عمل بايد آن را حل و فصل کنند.
رئيس جمهوري با تأکيد بر اين که دولت خود را ملزم به عمل و اجراي دقيق تأکيدات مقام معظم رهبري مي‌داند، اظهار داشت: نظرمقام معظم رهبري درخصوص مهار تورم، رسيدن به تورم يک‌رقمي است و اميدواريم طبق برنامه ريزي‌ها تا پايان دوره دولت يازدهم، به تورم تک‌رقمي برسيم.
روحاني با اشاره به حساسيت‌هاي مقام معظم رهبري در خصوص مسائل فرهنگي و جلوگيري از ورود محصولات فرهنگي مضر به کشور اظهار داشت: اميدواريم همه بخشهاي فرهنگي به اين توصيه‌ها عمل کنند و ما همواره شاهد جامعه اسلامي و انقلابي در کشور باشيم.
رئيس جمهوري با اشاره به تأکيدات رهبر انقلاب مبني بر برنامه ريزي دشمنان انقلاب براي رخنه به کشور به‌ويژه در شرايط کنوني ادامه داد: دولت خود را مسئول مي‌داند و البته همه نهادهاي غيردولتي به‌ويژه رسانه‌ها نيز در زمينه‌هاي سياسي و فرهنگي مسئوليت‌هايي به‌عهده دارند و نبايد اجازه دهيم که دشمنان کشور و انقلاب از فرصتي براي خدشه به استقلال سياسي، فرهنگي و اقتصادي استفاده کنند.
روحاني افزود: البته اين امر جزو وظايف دولت بوده و رئيس جمهور هم در سوگند خود بر مساله استقلال سياسي و فرهنگي و اقتصادي تأکيد کرده است.
رئيس جمهوري تصريح کرد: دولت و ملت طبق رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب مبني بر ايجاد سد معنوي در برابر تهاجمات بيگانگان و معاندان نظام، انقلاب و ايران، ايستادگي و مقاومت کرده و خواهند کرد.
روحاني افزود: ملت ايران براي استقلال خود بهاي بسيار زيادي را پرداخته و هيچ‌گاه حاضر نيست که استقلال فرهنگي، اقتصادي و سياسي داخلي و خارجي مورد طمع بيگانگان قرار گيرد.
رئيس جمهوري با بيان اين که «همه ما بايد در متن قانون، وظايف و رسالت‌ها و مسووليت‌هاي خودمان حرکت کنيم» اظهار داشت: مقام معظم رهبري همواره تأکيد کردند که بايد به متن توجه داشته باشيم و اجازه ندهيم برخي اقدامات و تحرکات باعث شود از متن منحرف و به حاشيه‌هايي که براي جامعه، کشور و نظام مفيد نيست،‌کشانده شويم.
روحاني گفت: رهبر معظم انقلاب در ديدار با هيات دولت تعبير مهمي به کار بردند که دولت‌مردان بايد مراقب اخلاق، رفتار و زندگي خود باشند؛ چراکه آن‌ها تبديل به الگو مي‌شوند و بنابراين بايد احساس مسووليت بيشتري داشته باشند.
رئيس جمهوري ابراز اميدواري کرد: زندگي شهيدان رجايي و باهنر و همچنين ساير شهدا، الگوي حرکت دولت، جوانان و جامعه باشد.
روحاني در ابتداي سخنان خود ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر گفت: اين شهيدان بزرگوار از لحاظ اخلاق،تدين، انقلابي بودن، تواضع، ساده زيستي و خدمت به مردم الگوي همه هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن