تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820252768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشرفت فيزيکي تالار مرکزي اروميه به ۹۰ درصد رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ شهريور ۱۳۹۴ (۱۷:۶ب.ظ)
مديرکل ارشاد آذربايجان‌غربي: پيشرفت فيزيکي تالار مرکزي اروميه به ۹۰ درصد رسيد موج-مديرکل فرهنگ و ارشاد آذربايجان‌غربي گفت: پيشرفت فيزيکي تالار مرکزي اروميه که بزرگ تر از تالار وحدت تهران است به ۹۰ درصد رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج،حجت‌الاسلام محمدباقر کريمي در جلسه شوراي اداري استان که با حضور وزير ارشاد برگزار شد، اظهار داشت: هم‌اکنون پيشرفت فيزيکي تالار مرکزي اروميه که بزرگتر از تالار وحدت تهران است به 90 درصد رسيده و اميدواريم با کمک وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، ده درصد باقي مانده به اتمام رسيده و آماده بهره‌برداري شود.
مديرکل فرهنگ و ارشاد آذربايجان‌غربي گفت: علاوه بر آن آذربايجان‌غربي به کمک براي ساخت پلاتوهاي نمايشي نياز داشته و بايد کتابخانه ملي نيز در اين استان مستقر باشد چون هم‌اينک توسط آذربايجان‌شرقي اداره مي‌شود.
وي با تاکيد بر بازسازي سينماهاي استان تصريح کرد: هم اينک از 19 سينماي آذربايجان‌غربي، بيشترشان تعطيل بوده و يا در اختيار بخش خصوصي و يا حوزه هنري قرار دارند بنابراين وزارت ارشاد بايد در اين زمينه اقدامات لازم را انجام دهد .
کريمي از تجهيز سينماهاي استان به پخش فيلم‌هاي ديجيتالي خبر داد و بيان کرد: امروز چهار سينماي استان مجهز به پخش فيلم‌هاي ديجيتالي مي‌شوند.
مديرکل فرهنگ و ارشاد استان با اشاره به اين که آذربايجان غربي ديار مفاخر بزرگ و بنام است افزود: در اين باره، قاضي سراج‌الدين و صفي‌الدين ارموي، حسام‌الدين چلبي، قاضي محمد خضري، آيت‌الله خويي، دکتر بهروز ثروتيان، نيم‌تاج سلماسي و عبدالرحمن شرف‌کندي از جمله مفاخر آذربايجان‌غربي هستند.
کريمي تصريح کرد: هم‌اکنون 3750 مسجد و 74 خانه عالم روستايي در استان وجود داشته و در اين باره 1000 روحاني، 2200 طلبه مشغول به تحصيل در داخل و 1400 طلبه آذربايجان‌غربي در خارج از استان مشغول تحصيل هستند.
مديرکل فرهنگ و ارشاد آذربايجان‌غربي گفت: علاوه بر آن هم‌اينک 576 فروشگاه عرضه محصولات فرهنگي، 204 دکه مطبوعاتي، 76 نشريه محلي، 20 خبرگزاري، 55 تشکل فرهنگي فعال و 68 کتابخانه عمومي در سطح استان فعاليت دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن