تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس غمى از غم‏هاى دنيا را از مسلمانى برطرف نمايد، خداوند غمى از غم‏هاى روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802905360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توطئه عروس برای قتل مادرشوهر |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: توطئه عروس برای قتل مادرشوهر
کد خبر: ۵۲۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶ - 30 August 2015


مردی که به خواسته زن موردعلاقه‌اش مادرشوهر او را به قتل رسانده بود، در انتظار حکم دادگاه به‌سر می‌برد.

به گزارش شرق، کارآگاهان جنایی استان فارس وقتی از مرگ زنی مسن در خانه‌اش باخبر شدند، به آنجا رفتند و در تحقیقات اولیه مشاهده کردند این زن که میمنت نام داشت، با ضربات متعدد چاقو از پا درآمده است. بازرسی از خانه ثابت کرد هیچ وسیله‌ای به سرقت نرفته و انگیزه قتل انتقام‌جویی شخصی بوده است اما وقتی پسر قربانی تحت بازجویی قرار گرفت گفت مادرش با فرد خاصی دشمنی نداشته و او نمی‌تواند کسی را به‌عنوان مظنون معرفی کند.

تحقیقات پیرامون این جنایت بعد از انتقال جسد به پزشکی‌قانونی ادامه یافت و مشخص شد میمنت با عروس خود به نام سارا اختلافاتی داشته و به همین دلیل زن جوان تحت بازجویی قرار گرفت. او نیز از چگونگی وقوع قتل ابراز بی‌اطلاعی کرد و چون آن زمان مدرکی علیه وی وجود نداشت، پلیس ‌درصدد برآمد سرنخ‌های بیشتری را جمع‌آوری کند.

بررسی روابط خانوادگی میمنت حکایت از آن داشت که اختلاف او و عروسش بسیار شدید بوده. مأموران در این مرحله پی بردند سارا از مدتی قبل با مردی غریبه رابطه داشته و میمنت نیز از این موضوع مطلع شده بود، به‌همین‌دلیل آن دو با هم اختلاف داشتند. به‌این‌ترتیب، سارا بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت. او که این‌بار نیز سعی داشت خودش را بی‌گناه معرفی کند، در جریان بازجویی‌های تخصصی در بن‌بست قرار گرفت و هویت قاتل را فاش کرد.

او گفت: «مدتی قبل با مردی به نام نادر آشنا و به او علاقه‌مند شدم. از آن زمان با هم به صورت پنهانی در ارتباط بودیم تا اینکه مادرشوهرم از موضوع مطلع و درگیری‌های ما شروع شد. وقتی به نادر گفتم مادر همسرم همه‌چیز را فهمیده است، او تصمیم گرفت پیرزن را به قتل برساند و سرانجام نقشه‌اش را اجرا کرد».

 افسران جنایی در گام بعدی تحقیقات نادر را بازداشت کردند. او که راهی برای کتمان واقعیت نداشت، پذیرفت که زن مسن را با ضربات چاقو از پا درآورده است.

متهم در ادامه به بازسازی صحنه قتل پرداخت و جزئیات واقعه را شرح داد. سپس قرار مجرمیت و کیفرخواست علیه وی صادر شد. پس از آن پرونده برای رسیدگی در اختیار قضات دادگاه کیفری استان فارس قرار گرفت. نماینده دادستان در جلسه محاکمه جرم نادر را محرز خواند و اولیای‌دم مقتول نیز خواستار مجازات او شدند.

 وقتی نوبت به نادر رسید تا از خودش دفاع کند، بار دیگر اتهام قتل را پذیرفت و گفت: «من به سارا علاقه‌مند شده بودم و مدتی با هم در ارتباط بودیم تا اینکه او به من گفت مادرشوهرش موضوع را فهمیده و وی را اذیت می‌کند. سارا از من خواست مادرشوهرش را از سر راه بردارم تا بتوانیم به رابطه‌مان ادامه دهیم، به همین دلیل نقشه قتل را طراحی کردم و روز حادثه بعد از ورود به خانه پیرزن او را کشتم و به‌سرعت فرار کردم».

بنا بر این گزارش درحال‌حاضر هیأت قضات برای صدور رأی وارد شور شده‌اند و به‌زودی تصمیم خود را درباره این پرونده اعلام می‌کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن