تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821199671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناوگان ترابري شرکت مناطق نفت‌خيز جنوب نوسازي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ شهريور ۱۳۹۴ (۹:۳۳ق.ظ)
ناوگان ترابري شرکت مناطق نفت‌خيز جنوب نوسازي شد موج - مدير عامل شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت، از نوسازي ناوگان ترابري شرکت مناطق نفت‌خيز جنوب در قالب پروژه‌هاي اولويت‌دار اين شرکت خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، نصرت اله سيفي، مدير عامل شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت، در نشستي با مدير عامل و مديران شرکت خدمات ترابري و پشتيباني نفت با اشاره به برنامه‌هاي اين شرکت در بخش‌هاي حمل‌ونقل، ساختمان و صنعت؛ به‌ويژه صنعت نفت گفت: با توجه به عمر بالاي ناوگان ترابري شرکت مي‌توانيم با گنجاندن شرح نياز مربوط به خريد خودروهاي سبک، سنگين و ماشين‌آلات در پروژه‌هاي سال آينده، نسبت به نوسازي اين ناوگان اقدام کنيم.
وي در ادامه با اشاره به پروژه‌هاي در دست اقدام اين شرکت افزود: برنامه‌هاي آموزشي و فرهنگ محور با هدف کاستن از شدت مصرف و اتلاف انرژي از اولويت‌هاي شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت است.
سيفي در مورد افزايش سطح دانش کارکنان در زمينه‌هاي بهينه‌سازي مصرف انرژي اظهار کرد: مي‌توان درباره آموزش ضمن خدمت و همچنين ايجاد ارتباط با مراکز علمي و دانشگاهي نسبت به تعريف پروژه و اجراي آن در سال آينده اقدام کرد؛ زيرا آموزش در اين زمينه يکي از راه‌هاي کم‌هزينه و پربازده است.
وي با اشاره به قدمت ساختمان‌هاي شرکت ترابري افزود: گرچه اقدام‌هاي خوبي در زمينه نصب پنجره‌هاي دو جداره و همچنين لامپ‌هاي LED در اين شرکت صورت گرفته است، اما؛ با توجه به فرسوده بودن اين ساختمان‌ها لازم است شرح نياز در زمينه ساخت ساختمان‌هاي جديد تدوين و براي شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت ارسال شود.
در اين جلسه همچنين مراد کمالي، مدير عامل شرکت خدمات ترابري و پشتيباني نفت، با معرفي شرکت ترابري در بخش‌هاي سبک، سنگين، اتوبوسراني، ماشين‌آلات سيار ساختماني و دستگاه‌هاي ويژه خطوط لوله، مهم‌ترين چالش و دغدغه اين شرکت را عمر بالاي ناوگان اين شرکت عنوان و تصريح کرد: با هدف نگهداشت توليد و همچنين مقابله با بحران‌ها دو شرح نياز خودروي تهيه و براي تصويب به مديريت برنامه‌ريزي تلفيقي تهران ارسال شده است.
وي در ادامه استمرار همکاري ميان شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت و شرکت ترابري را در زمينه‌هاي آموزش، حمل‌ونقل و ساختمان خواستار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن