تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803290079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ربودن دختر ايراني توسط محافظ ایرانی کلوپ شبانه استانبول


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



ربودن دختر ايراني توسط محافظ ایرانی کلوپ شبانه استانبول
روز نو : محافظ یک کلوپ در استانبول ترکیه، دختر ایرانی را ربود. این پسر جوان که یک ایرانی با تابعیت ترکیه است تحت تعقیب پلیس اینترپل قرار گرفت.


پرونده این آدم‌ربایی با شکایت پدر یک دانشجوی ایرانی در شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران گشوده شد. چندی پیش مردی نگران با مراجعه به دادسرا ادعا ‌کرد دخترش که برای تحصیل به کشور ترکیه رفته بود توسط محافظ یک دیسکو اغفال شده و سرنوشت هولناکی پیدا کرده است؛ او دراین‌باره به بازپرس حسین‌پور گفت: «٣‌سال قبل دختر و پسرم را برای تحصیل به استانبول ترکیه فرستادم. آنها با هم زندگی می‌کردند و در این مدت مشکل خاصی وجود نداشت تا اینکه ٢ ماه پیش پسرم «فرشاد» تنهایی به ایران سفر کرد و دخترم «فرناز» را در استانبول تنها گذاشت.


 فرشاد در مدتی که ایران بود دچار سانحه تصادف شد و به شدت آسیب دید، به همین خاطر مجبور شد تا برای مداوا، مدت اقامتش در تهران را تمدید کند و در این مدت دخترم در استانبول تنها زندگی می‌کرد.


 بعد از بهبودی فرشاد با یکدیگر به ترکیه رفتیم تا وضع جسمانی‌اش بهتر شود، اما در آن‌جا متوجه موضوع پیچیده‌ای شدم. رفتار دخترم خیلی عوض شده بود و بعد از مدتی متوجه بحران شدید روحی در او شدم.


رفتارش را که تحت نظر گرفتم، فهمیدم فرناز با پسری ایرانی که تابعیت مضاعف ترکیه را دارد و شخصی شرور و دارای سابقه شرارت در ایران بوده آشنا شده است. بعد از مدتی هم متوجه شدم این پسر محافظ یک کلوپ در استانبول است و به اسم خواستگار خودش را به فرناز نزدیک کرده و به علتی نامعلوم از او پول گرفته و اخاذی می‌کند. وضع روحی دخترم هر روز بدتر می‌شد و من به بهانه تعطیلات تابستان او را همراه با خودم به ایران آوردم. چند روزی از رسیدنش به تهران نگذشته بود که دختری ناشناس با خانه ما تماس گرفت و ادعا کرد یکی از همکلاسی‌های فرناز در استانبول است و می‌خواهد قبل از رفتنش او را ببیند.


صبح روز٢٨ مردادماه بود که دخترم خودرو من را گرفت و به بهانه رفتن به خانه این همکلاسی‌اش از خانه خارج شد. چند ساعت بعد با من تماس گرفت و گفت قصد دارد دوستش را به فرودگاه امام‌خمینی برساند و تا قبل از ساعت ٥ بعدازظهر به خانه برمی‌گردد، اما بازنگشت. هرچه با موبایلش تماس گرفتم تلفنش خاموش بود. نگران شدم و خودم را به فرودگاه رساندم. ابتدا به پارکینگ رفتم تا مطمئن شوم او هنوز در فرودگاه است یا نه! خودروام در پارکینگ پارک شده بود و خیالم راحت‌تر شد.


به همین خاطر خودم را به سالن فرودگاه رساندم اما اثری از فرناز نبود. وقتی به پلیس گذرنامه مراجعه کردم با ماجرای هولناکی روبه‌رو شدم و فهمیدم دخترم از ایران خارج شده است. افکار بدی به سراغم آمد، می‌دانستم ماجرای دوستش یک بازی بوده و این موضوع زیر سر همان پسر محافظ دیسکو بوده است.


همان موقع با پسرم تماس گرفتم و گفتم خودش را به فرودگاه استانبول برساند تا به محض ورود فرناز او را همراه خودش ببرد. اما فرشاد که به فرودگاه رفته بود متوجه حضور این پسر شرور نیز در سالن فرودگاه می‌شود. همان موقع دخترم از راه رسیده بود و وقتی قصد داشت با برادرش همراه شود مورد تهدید این محافظ دیسکو قرار گرفت. او با پسرم درگیر شده و بعد از ضرب‌وشتم فرشاد دخترم را به زور با خود برده بود.»


این شاکی که ادعا داشت پرونده این ماجرا در فرودگاه استانبول نیز تحت رسیدگی پلیس قرار گرفته است از بازپرس حسین‌پور خواست تا دخترش را از چنگال این پسر که او را به شیوه آدم‌ربایی با خود برده بود، نجات دهد.


تحقیقات تکمیلی این پرونده نشان می‌دهد دختری که خودش را همکلاسی این دختر معرفی کرده بود درواقع خواهر این محافظ دیسکو بوده و در ایران سکونت داشته است. بررسی‌های تخصصی نشان می‌داد این دختر با تهیه بلیت فرناز را اغفال کرده و موضوع رفتن خودش به استانبول ساختگی بوده است. با شکایت این پدر تحقیقات برای روشن شدن زوایای مبهم پرونده درحالی آغاز شد که به دستور قاضی حسین‌پور، بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران پلیس اینترپل برای رازگشایی از این پرونده وارد عمل شد.







تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن