تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798957692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گانگستر بازی باديگارد استانبولی برای دختر ايرانی! |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: گانگستر بازی باديگارد استانبولی برای دختر ايرانی!
کد خبر: ۵۲۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱ - 29 August 2015


باديگارد يك باشگاه شبانه در استانبول تركيه براي رسيدن به دختر مورد علاقه‌اش در تهران سناريوي پيچيده‌اي را به سبك فيلم‌هاي گانگستري طراحي و اجرا كرد.

به گزارش جوان، ‌چند روز قبل مردي به دادسراي جنايي تهران رفت و از باديگارد يك باشگاه شبانه در استانبول تركيه به اتهام ربودن دخترش از تهران شكايت كرد.

اين مرد به بازپرس گفت: من يك دختر 25 ساله به نام مهسا و پسري 23 ساله به نام پرهام دارم. چند سال قبل آنها را براي ادامه تحصيل به كشور تركيه فرستادم و در دانشگاهي در شهر استانبول در رشته معماري مشغول به تحصيل شدند. مدتي قبل پسرم براي ديدن ما به ايران آمد اما دخترم به خاطر درس‌هايش در تركيه ماند تا اينكه پسرم در ايران در سانحه رانندگي مصدوم و در بيمارستان بستري شد. در اين مدت با دخترم تلفني در ارتباط بودم و مهسا نسبت به گذشته از من درخواست پول بيشتر مي‌كرد كه به حسابش واريز مي‌كردم. بعد از اينكه پرهام وضعيت بهتري پيدا كرد همراه او به تركيه رفتم. چند روزي كه در استانبول بودم متوجه شدم دخترم افسرده است. او در درس‌هايش عقب افتاده بود و اين موضوع نگرانم كرد تا اينكه فهميدم مدتي با مردي ايراني به نام اشكان رابطه دوستي دارد. دخترم گفت كه اشكان باديگارد باشگاهي شبانه در استانبول است و مدتي قبل با او آشنا شده است. دخترم گفت هرچند اشكان به او پيشنهاد ازدواج داده بود اما با تهديد از او اخاذي كرده و من هم مجبور بودم هر ماه به حساب او پول واريز كنم. وقتي خوب در مورد اشكان تحقيق كردم فهميدم او شرور سابقه‌داري است به همين خاطر ترسيدم و دخترم را با خودم به ايران آوردم.

شاكي ادامه داد: چند روزي گذشت تا اينكه سر و كله دختر جواني در زندگي ما پيدا شد. چند روز قبل دختر جواني به نام شراره با تلفن منزل ما تماس گرفت و خودش را دوست و همكلاسي مهسا در استانبول معرفي كرد. او گفت قرار است به تركيه برود و خواست تا با مهسا حرف بزند كه گوشي را به دخترم دادم. پس از اين مهسا حرف‌هاي شراره را تأييد كرد و گفت كه او همكلاسي‌اش است و قرار است براي خداحافظي به خانه آنها برود. روز بعد مهسا خودروي مرا گرفت و به خانه شراره رفت. عصر همان روز دخترم از من اجازه گرفت تا با خودروي من شراره را به فرودگاه امام خميني ببرد كه قبول كردم تا اينكه ساعتي بعد تلفن مهسا خاموش شد. نگران دخترم شدم و بلافاصله به فرودگاه رفتم اما خبري از دخترم و دوستش نبود اما خودروام را در پاركينگ فرودگاه يافتم. سپس به سراغ انتظامات فرودگاه رفتم و سراغ شراره را گرفتم. مأمور فرودگاه گفت كه شراره مسافر تركيه نبوده و از كشور خارج نشده است اما وقتي نام دخترم را بردم گفت مهسا با پرواز تهران استانبول به تركيه پرواز كرده است. شوكه شده بودم كه چرا دخترم بدون اجازه من از كشور خارج شده است. پس از اين با پسرم پرهام در تركيه تماس گرفتم و از او خواستم به فرودگاه برود و خواهرش را با خودش به خانه‌اش ببرد. ساعتي بعد پرهام با من تماس گرفت و گفت مهسا را در فرودگاه ديده و در حال رفتن به خانه بودند كه ناگهان اشكان از راه رسيده و پس از كتك كاري و به زور مهسا را سوار خودرويي كرده و از محل گريخته است.

شاكي در پايان گفت: پس از اين حادثه پسرم به شدت مجروح شده بود و پس از مرخص شدن از بيمارستان به اداره پليس استانبول رفته بود و از اشكان به جرم آدم‌ربايي و ضرب و جرح شكايت كرد اما در اين مدت من از دخترم بي‌خبرم و نمي‌دانم چه سرنوشتي در كشور غريب در انتظار اوست. به همين خاطر به دادسرا آمدم و درخواست كمك دارم، دختر جوانم را به من برگردانيد.

پس از طرح اين شكايت پرونده به دستور قاضي حسين‌پور، بازپرس ويژه قتل از دادسراي جنايي پايتخت در اختيار كارآگاهان ويژه اداره آگاهي قرار گرفت. همچنين بازپرس به مأموران اينترپل دستور داد درباره اين حادثه تحقيق كنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن