تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820389106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین یافته‌های علمی در همایش ملی مهندسی ایمنی و مدیریت HSE


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آخرین یافته‌های علمی در همایش ملی مهندسی ایمنی و مدیریت HSE
همایش ملی مهندسی ایمنی 11 تا 13 اسفند ماه 94 در تهران برگزار می‌گردد.


دکتر رشتچیان رئیس همایش ملی مهندسی ایمنی و مدیریت HSE در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هدف از برگزاری این همایش ارتقاء دانش در شاخه‌های مختلف مهندسی ایمنی و مدیریت HSE با توجه به نقش متقابل صنعت و دانشگاه است که گامی در راه استمرار تبادل آراء‌ و افکار صاحب‌نظران دانشگاهی و صنعتی در این حیطه خواهد بود.


وی افزود: اهداف مهم این همایش شامل معرفی و بحث بر روی مفاهیم پایه ایمنی و مدیریت HSE در صنایع، فراهم نمودن بسترهای مناسب همکاری میان متخصصین و محققین دانشگاهی و کارشناسان HSE در صنعت، دعوت از متخصصین HSE در سطح ملی و بین‌المللی برای بحث و بررسی جدیدترین فناوری‌ها و روش‌های جاری ایمنی صنعتی و HSE، شناسایی موضوعات و عناوین پروژه‌های تحقیق و توسعه HSE در صنایع، تشویق مراکز دانشگاهی و صنعتی جهت ایجاد برنامه‌های موثر و کارآمد تحقیق و توسعه در زمینه‌های مختلف ایمنی و مدیریت HSE و شناسایی و بررسی توان بالقوه سیستم مدیریت HSE در حفاظت محیط زیست ملی و جهانی و دستیابی به اهداف توسعه پایدار تعریف شده برای صنایع مختلف در سطح ملی و بین‌المللی است.


وی محورهای اصلی این همایش را ایمنی و مدیریت ریسک، ایمنی و محیط زیست، ایمنی و سلامت شخصی، سیستم مدیریت HSE و فرهنگ ایمنی ذکر کرد.


دکتر رشتچیان یادآور شد: برگزاری این همایش با بهره‌گیری از تجربیات برگزاری پنج همایش ملی مهندسی ایمنی و مدیریت HSE خواهد بود و از تمامی محققین، پژوهشگران، صنعتگران و علاقمندان دعوت می‌شود در این همایش شرکت نمایند.


وی خاطرنشان کرد: در این همایش میهمانانی نیز از دانشگاه‌های برتر دنیا سخنرانی خواهند داشت و نمایشگاه جنبی نیز از دستاوردهای علمی و صنعتی در حوزه HSE همزمان با برگزاری این همایش برپا خواهد شد.


انتهای پیام/





اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

کسب مجوز مبارزه با حشرات و ناقلین در مرکز پژوهش و خدمات تخصصی HSE جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران
کسب مجوز بهداشت حرفه‌ای از سوی مرکز پژوهش و خدمات تخصصی HSE
آموزش بهداشت و معاینات پزشکی کارگران در دستور کار مرکز HSE جهاد دانشگاهی
کاهش آمار کشته شدگان ترافیک شهری با استقرار نظام HSE
آیین نامه اجرایی بهداشت، ایمنی و محیط زیست رونمایی می‌شود





۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن