تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820057699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری اولین نشست هم اندیشی مسئولان تحول اداری دستگاه‌های استان یزد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


برگزاری اولین نشست هم اندیشی مسئولان تحول اداری دستگاه‌های استان یزد استان‌ها > یزد - معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد بر آسیب‌شناسی برنامه‌های تحول اداری در نهادهای دولتی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، سیدمجتبی حسینی‌پور در اولین نشست هم اندیشی مسئولان تحول اداری دستگاه‌های اجرایی استان که در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد، به تشریح برنامه‌های سازمان مدیریت برای ایجاد رویکردی جدید در حوزه تحول اداری پرداخت و گفت: هدف از این اقدام، حرکت به سمت مدیریت توسعه در استان است.
معاون سازمان مدیریت گفت: امیدواریم با اجرای مباحث تحول اداری، ضمن افزایش احساس رضایت و دلبستگی در بین کارمندان و ارباب رجوع، مقبولیت و اعتماد در جامعه نیز حاصل شود و زمینه‌های تعالی سازمانی فراهم آید.
حسینی‌پور تصریح کرد که اجرای طرح تحول اداری نیاز به انگیزه کارمندان دولت دارد و سازمان مدیریت نیز در این خصوص بررسی‌ها و پیشنهادات خود را ارائه خواهد کرد.
وی افزود: هدف نهایی از اجرای این طرح، پیوند خوردن برنامه‌های توسعه مدیریت و مدیریت توسعه با یکدیگر است و این نیز جز با همکاری مسئولان تحول اداری نهاد‌ها و سازمان‌ها میسر نمی‌شود.
معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت: در این راستا نشست‌های هم اندیشی بصورت هفتگی برگزار خواهد شد تا تجربیات موفق دستگاه‌ها به یکدیگر منتقل شود.
سیدمجتبی حسینی‌پور ابراز امیدواری کرد تا در کنار این جلسات، انجمن فعالان و صاحب نظران تحول اداری استان شکل گیرد.
وی گفت: نحوه ورود سازمان مدیریت به مباحث تحول اداری، عارضه یابی دلایل کارآمدی نامحسوس طرح‌های تحول در جامعه است.
این مقام مسئول همچنین ابراز امیدواری کرد تا بتوان نشریه مرتبط با مباحث توسعه مدیریت، سرمایه انسانی و تحول اداری را نیز منتشر کرد.
در ادامه این نشست، تجارب موفق اداره کل راه و شهرسازی استان یزد در حوزه تحول اداری از جمله پیاده سازی مدل تعالی سازمانی، مدل تعالی منابع انسانی، اصلاح فرآیند‌ها و پیاده سازی بایگانی الکترونیک به حاضران ارائه شد.
تخصصی شدن دستور کار جلسات، ایجاد سامانه استعلامات بین دستگاهی، انتشار نشریه تخصصی طرح تحول بصورت الکترونیکی، پرداختن به موضوعات مدیریت دانش، اولویت بندی مباحث طرح تحول اداری و... از مواردی بودکه توسط نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان نظیر: استانداری، آب منطقه‌ای، آبفا، آبفار، دانشگاه یزد، دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، بیمه سلامت، بهزیستی، ثبت احوال، راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح شد.

کلید واژه ها: استان یزد -




شنبه 7 شهریور 1394 - 14:58:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن