تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798948104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشايي با نشاط و مطلوب 105 هزار مدرسه در اول مهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ شهريور ۱۳۹۴ (۹:۴۸ق.ظ)
بازگشايي با نشاط و مطلوب 105 هزار مدرسه در اول مهر موج-وزير آموزش و پرورش گفت:با وجود بسياري از مشکلات، اقدامات خوبي در آموزش و پرورش صورت گرفته است.
به گزارش خبرگزاري موج، علي اصغر فاني در ديدار با نماينده ولي فقيه و امام جمعه زنجان، ضمن گرامي داشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر اظهارکرد: اين دو شهيد والا مقام از آموزش و پرورش برخاستند و در بالاترين نقطه در قوه مجريه قرار گرفتند.
وزير آموزش و پرورش افزود: شهيدان رجايي و باهنر هر دو برکتي براي کشور و آموزش و پرورش بودند.
وي خاطر نشان کرد: تلاش دولت برقراري ثبات و آرامش در داخل کشور و صحنه‌هاي بين المللي بوده تا موجبات جلوگيري از بحث ايران هراسي و اسلام هراسي در جهان را فراهم نمايد.
فاني تصريح کرد: دولت يازدهم بر مدار تدبير و عقلانيت و در راستاي ايجاد ثبات و آرامش در تمامي زمينه‌ها، قدم‌هاي خوبي برداشته و تلاش مي‌کند تا به پيماني که با مردم بسته، جامه عمل بپوشاند.
وي اظهار کرد: ما براي بازگشايي با نشاط و مطلوب 105 هزار مدرسه در سراسر کشور آمادگي کامل داريم و اين افتخار براي دستگاه تعليم و تربيت وجود دارد که در دور افتاده‌ترين روستاها، معلمان ما به عنوان تنها نماينده حاکميت حضور فعال دارند.
فاني افزود: از اول مهر امسال بيش از 13 ميليون دانش آموز با حضور يک ميليون همکار فرهنگي و در بيش از 105 هزار مدرسه مشغول به تحصيل علم و دانش خواهند شد.
وزير آموزش و پرورش با اشاره به اهميت جايگاه آموزش و پرورش در تربيت نيروي انساني کشور، اين دستگاه فرهنگي را يکي از مهم‌ترين ارکان دولتي برشمرد و گفت: مقام معظم رهبري (مدظله العالي) تاکيد دارند که هرگونه هزينه در آموزش و پرورش، سرمايه گذاري است.
وي به برخي از فعاليت‌هاي انجام شده در حوزه پرورشي و تربيتي اشاره کرد و خاطر نشان کرد: ما سال گذشته موفق شديم قريب به 650 هزار دانش آموز را در قالب اردوهاي راهيان نور بدون هيچ گونه خطرات احتمالي و حوادث با موفقيت، اجرا کنيم.
فاني از اجراي موفقيت آميز طرح «امام شناسي» خبر داد و تصريح کرد: به منظور شناخت صحيح ائمه معصومين و آشنايي هر چه بيشتر دانش آموزان با سيره و زندگي امامان معصوم (ع)، جزوات و کتاب‌هايي در دوره ابتدايي، متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم در قالب مسابقه برگزار کرديم تا دانش آموزان با زندگي ائمه معصومين(س)، آشنايي دقيق تري پيدا کنند.
وزير آموزش و پرورش با اشاره به اجراي طرح «حفظ موضوعي قرآن کريم» گفت: در اين طرح آياتي از کلام نوراني وحي در اختيار دانش آموزان قرار مي‌گيرد تا دانش آموزان با حفظ آيات منتخب بتوانند از اين آيات در محاورات روزمره استفاده کنند که خوشبختانه اين طرح در تعميق آموزه‌هاي قرآني در بين دانش آموزان مفيد بوده است.
وي از فعاليت 650 دارالقرآن کريم در سراسر کشور خبر داد و گفت: فعاليت‌هاي خوبي در اين دارالقرآن‌ها در موضوعات قرآني، فرهنگي و هنري، کارگاهي و... صورت مي‌پذيرد.
فاني توجه هر چه بيشتر به بحث ورزش و تربيت بدني در مدارس را يکي ديگر از برنامه‌هاي دولت تدبير و اميد عنوان کرد و گفت: طرح «المپياد ورزشي درون مدرسه اي» با شرکت بيش از 3 و نيم ميليون دانش آموز و با هدف ايجاد نشاط و شادابي در دانش آموزان و مدارس و در راستاي توسعه همه جانبه دانش آموزان به خوبي اجرا شد.
نماينده هيات دولت در زنجان از سند تحول بنيادين آموزش و پرورش نيز سخن گفت و تصريح کرد: سند تحول نقشه راه آموزش و پرورش و مورد تاکيد مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و رئيس جمهور محترم هست.
وي خاطرنشان کرد: اين سند حدود 10 سال زمان برده و در سال 91 به تصويب شوراي عالي انقلاب فرهنگي رسيده و در سال 93 به توصيه مقام معظم رهبري (مدظله العالي) به عنوان نقشه راه آموزش و پرورش در اختيار اين دستگاه، جهت اجرا گذاشته شده است.
فاني سند تحول بنيادين را مبناي فعاليت‌هاي آموزش و پرورش عنوان کرد و اظهار کرد: اميدواريم با تأمين اعتبارات و منابع مالي اين طرح را به خوبي اجرا کنيم.
وزير آموزش و پرورش از همراهي و همدلي امام جمعه زنجان، استاندار و ديگر مسئولين نهادهاي دولتي با آموزش و پرورش استان قدرداني کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن