تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820375894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با کمتر از 24 میلیارد دلار کشور را اداره می کنیم؛ سختی بر ما حاکم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سخنگوی دولت در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد: با کمتر از 24 میلیارد دلار کشور را اداره می کنیم؛ سختی بر ما حاکم است خبرگزاری پانا: سخنگوی دولت گفت: دولت با کمتر از 24 میلیارد دلار نفتی کشور را اداره می‌کند و شما می‌دانید سختی بر ما حاکم است، بنابراین امیدواریم به یاری خداوند تحریم‌ها شکسته شود و در همین راستا باید با برنامه‌ریزی اقدامات را انجام دهیم.
۱۳۹۴ جمعه ۶ شهريور ساعت 16:31

خبرگزاری پانا+نوبخت

به گزارش پانا، محمدباقر نوبخت در سخنرانی پیش از خطبه‌‌های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: هر سال با فرارسیدن سالروز شهادت دو شهید اسوه و خدوم انقلاب اسلامی، شهیدان رجایی و باهنر فرصتی فراهم می‌شود تا نسبت به ظلمی که به جمهوری اسلامی ایران وارد شد و خدماتی که فرزندان انقلاب در ساختار دولت ارائه می‌کنند، گزارشی به مردم از سوی خادمان خود ارائه شود.
سخنگوی دولت با بیان اینکه در مدیریت این دولت یک روحانی حوزه، دانشگاه و ارادتمند رهبری قرار دارد که پرچمدار دولت شده است، متذکر شد: دولتمردان از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کردند و در ابتدای راه مشکلات اقتصادی فراوان وجود داشت با وجود نرخ تورم بیش از 40 درصدی که دولت در همان ابتدا به این دلیل که می‌دانست اکثر مشکلات ناشی از تحریم‌هاست در همین راستا تلاش خود را برای رفع مشکلات اقتصادی به کار بست.
نوبخت تشریح کرد: مقام معظم رهبری نیز در دیدار امسال با دولتمردان فرمودند تلاش این دولت در چنین شرایطی که اقتصاد را تحویل گرفت قابل تأیید است که موفق شد شرایط بی‌ثبات را ثبات ببخشد.
وی افزود: یکی از این نقاط ثابت ماندن نسبی نرخ ارز بود و مقام معظم رهبری در بیانات خود این اقدام دولت را در مهار تورم اقدامی مثبت مورد تأکید قرار دادند و البته فرمودند این تورم زیر 14 درصد نیز قابل قبول نیست.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خاطرنشان کرد: هنر ما تا اینجا این بوده است که تورم بالای 40 درصد را به 14 درصد برسانیم و حرف مردم نیز به‌حق است که باید مشکلات اقتصادی حل شود و به همین دلیل تک نرخی کردن تورم را در دو سال آینده جزو اهداف خود قرار داده‌ایم.
نوبخت ادامه داد: دولت تلاش می‌کند رشد اقتصادی را به 8 درصد برساند تا مردم این کاهش تورم را در سفره زندگی خود احساس کنند و در نهایت فرصت‌های جدید شغلی ایجاد شود.
وی افزود: دو سال نخست دولت با این فراز و فرود نیز گذشت، شما می‌دانید تحولات اقتصادی هرچند کُند در شرایطی رخ داد که قیمت نفت اکنون به حدود 40 دلار رسیده است.
نوبخت با تأکید بر اینکه بخش قابل توجهی از منابع مالی ما صرف پرداخت حقوق و دستمزد می‌شود، گفت: امسال 38 هزار نفر را استخدام کردیم.
وی با بیان اینکه قوانین مجلس را به عنوان فصل‌الخطاب می‌پذیریم، افزود: ما باید این رشد 8 درصدی اقتصادی را داشته باشیم، همچنین سازمان مدیریت باید بودجه سال آینده را تا 15 آذرماه تقدیم مجلس کند و امسال نیز این کار را انجام خواهیم داد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن