تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821131144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادرات و واردات متوازن می‌شود/ پیوستن به WTO در پساتحریم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نعمت زاده اعلام کرد:
صادرات و واردات متوازن می‌شود/ پیوستن به WTO در پساتحریم

محمدرضا نعمت زاده


شناسهٔ خبر: 2897430 - جمعه ۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
اقتصاد > صنعت و معدن و تجارت

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایجاد توازن در صادرات و واردات موضوع مهمی است که ما با جدیت آن را دنبال می کنیم. به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا نعمت‌زاده در جلسه شورای مشورتی امور بازرگانی گفت: به همان نسبت که بازار خود را در اختیار دیگران قرار می دهیم، باید از بازار صادرات کشورهای دیگر نیز بهره مند شویم.

به گفته نعمت‌زاده، بحث صادرات بسیار گسترده است و تخصصی است و باید مراقب بود بازارهای صادراتی کشور با فعالیت افراد فاقد صلاحیت از بین نرود.

وی افزود: در ۴ ماهه نخست امسال به دنبال افت قیمت‌های جهانی همچنین جو حاکم در جامعه، تأثیراتی را بر میزان صادرات کشور برجا گذاشته است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن تأ‌کید بر فعال کردن بازار در داخل و خارج کشور، یادآور شد: از هم‌اکنون باید برنامه‌ریزی کنیم که پس از تحریم چه اقداماتی را برای کسب بازارهای خارجی و هدف به انجام دهیم.

وی اظهارداشت: جدی گرفتن امر صادرات با توجه به گستردگی و تنوع کالاهای تولیدی و اشباع بازارهای داخلی امری بسیار ضروری است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان گفت: پیوستن به WTO بعد از برداشته شدن تحریم‌ها از برنامه های دولت است و در این رابطه تیمی را تعیین کرده‌ایم تا این موضوع دنبال شود.

در جلسه شورای مشورتی بازرگانی به بررسی علت‌های کاهش حجم و ارزش صادرات کالای غیرنفتی توسط اعضای شورا (اعم از تشکل‌ها، واحدهای صادر‌کننده، صاحب نظران و مدیران بخش دولتی) و راهکارهای  برون‌رفت آن پرداخته شد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن