تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814736124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت جهاني کوه سبلان، موجب توسعه مشکين شهر مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۵۷ق.ظ)
استاندار اردبيل: ثبت جهاني کوه سبلان، موجب توسعه مشکين شهر مي شود موج - استاندار اردبيل گفت: با ثبت جهاني کوه سبلان، اين شهرستان پذيراي گردشگران متعددي از سراسر دنيا مي‌شود و بايد زيرساخت‌هاي لازم را را براي آينده اين شهرستان ترسيم کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، مجيد خدابخش در آيين افتتاح نمادين 69 پروژه شهرستان مشگين‌شهر اظهار داشت: خوشبختانه در سال‌هاي اخير شاهد رشد و توسعه مشگين شهر در عرصه‌هاي توسعه گردشگري، کشاورزي و توليد انرژي برق بوديم که با ادامه سرمايه گذاري‌هاي بخش خصوصي، روند توسعه اين شهرستان تا دو سال آينده شاهد تحولات عظيمي مي‌شود.
وي افزود: افتتاح بزرگ‌ترين پل معلق خاورميانه و توليد برق ژئوترمال در اين شهرستان شروع خوبي براي توسعه گردشگري مشگين شهر بود و سبب معرفي اين منطقه به سراسر ايران شد به طوري که در ايام تعطيلات مقصد سفر خيل عظيم گردشگران بوده و به عنوان قطب گردشگري فعال در شمال‌غرب کشور مطرح شده و سبب رونق بازار کسب و کار و بهبود معيشت مردم از طريق گردشگرپذيري شده است.
استاندار اردبيل با اشاره به موقعيت جغرافيايي مشگين شهر بيان کرد: اين شهرستان با قرار گرفتن در دامنه کوه سبلان و برخورداري از معادن آب‌هاي گرم و دشت‌هاي شقايق بهترين جغرافيا را براي توسعه گردشگري دارا بوده و در اين راستا بايد زمينه ورود براي سرمايه گذاران مهيا شود تا از قابليت‌ها و ظرفيت‌هاي منحصر به فرد تاريخي و طبيعي اين شهرستان براي توسعه و آباداني اين منطقه استفاده شود.
خدابخش گفت: با ثبت جهاني کوه سبلان، اين شهرستان پذيراي گردشگران متعددي از سراسر دنيا مي‌شود و بايد زيرساخت‌هاي لازم را را براي آينده اين شهرستان ترسيم کرد چراکه پيشرفت و توسعه گردشگري اين شهرستان در توسعه و رشد استان نيز تاثيرگذار مي‌شود به طوري که با ورود گردشگران به يک منطقه منجر به ايجاد چندين شغل شده و بر رونق گرفتن کسب و کار نيز تأثير مي‌گذارد.
وي تصريح کرد: قابليت‌هاي موجود در کشاورزي و توليدات باغي و بهره مندي از ميوه انگور که بايد به عنوان يک برند معرفي شود همگي مي‌تواند براي جذب توريست مفيد و مؤثر باشد به شرطي که ارگانيک و با بسته بندي شيک در اختيار مصرف کننده قرار بگيرد و اين امر مستلزم داشتن فکري اقتصادي و تلاشي مستمر است و در زمينه فرش بافي نيز کار دست هنرمندان اين شهرستان به کشورهاي خارجي صادر شده و مورد استقبال قرار گرفته که با حمايت فرماندار و بخشدار شهرستان مشگين شهر اقدامات خوبي براي بيمه بافندگان شهرستان انجام شده که سبب کسب رضايت بافندگان فرش شده است.
وي با اشاره به گزارش عملکرد فرماندار مشگين شهر گفت: خوشبختانه عملکرد دولت در يک سال گذشته در اين شهرستان رضايت بخش بوده و کارهاي عمراني مثبتي در سراسر شهرستان انجام شده که اين موفقيت‌ها را مديون خون شهيدان انقلاب اسلامي هستيم که با ايثارگري خودشان سند پيروزي ايران اسلامي را امضا کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن