تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820073336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعيت گردشگري تايلند رو به بهبود است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ شهريور ۱۳۹۴ (۱۷:۴۹ب.ظ)
وضعيت گردشگري تايلند رو به بهبود است موج - به گفته مقامات تايلند بمب گذاري هاي اخير در مرکز شهر بانکوک، تأثيرات منفي کوتاه مدتي بر گردشگري اين کشور داشته و شرايط گردشگري در اين کشور رو به بهبود است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، تايلند قصد دارد در سال جاري ميلادي 2 تريليون و 200 ميليارد دلار درآمد کسب کند و پيش بيني شده است که 61 ميليارد و 800 ميليون دلار از آن از بخش گردشگري اين کشور تأمين شود.
وزير گردشگري تايلند اعلام کرده است که رزرو هتل ها در تايلند نشان دهنده شرايط مساعد گردشگري اين کشور است.
وي به حضور نيروهاي امنيتي با لباس هاي شخصي به منظور تأمين امنيت شهروندان تايلند و گردشگران اين کشور اشاره کرده است.
يکي از مقامات وزارت گردشگري تايلند همچنين اعلام کرد که در طول هفته گذشته حضور گردشگران در تايلند 7 درصد نسبت به قبل از آن کاهش يافته است و پيش بيني مي شود که حضور گردشگران خارجي در اين کشور طي هفته هاي آينده نيز در نوسان باشند.
وي اعلام کرد که از تاريخ اول تا بيست و سوم اوت (دهم مرداد تا اول شهريور ماه)، 2 ميليون و 100 هزار گردگشر وارد تايلند شده اند که حدود 31.68 درصد تعداد مهاجران در مدت مشابه سال قبل است.
مهم اينکه؛ از سال 2014 تاکنون تعداد گردشگران خارجي تايلند کاهش يافته است، به نقل از مقامات تايلند در سال 2014 ميلادي مجموعاً 24 ميليون 700 هزار گردشگر از تايلند ديدن کردند که در مقايسه با 26 ميليون و 700 هزار گردشگر که در سال 2013 به اين کشور آمدند، کاهش زيادي داشته است.
به گزارش وزير گردشگري تايلند اين ميزان کاهش در تعداد گردشگران سبب کاهش 5.8 درصدي در ميزان درآمد اين کشور نيز شده ‌است.
طبق همين گزارش بروز ناآرامي‌هاي سياسي در نيمه نخست سال 2014 ميلادي آسيب اوليه را به گردشگري تايلند زد و درمرحله بعدي بحران‌ها و عوامل بين‌المللي اين آسيب را تشديد کردند.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن