تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821046082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/ جشنواره ملي تئاتر مقاومت-فتح خرمشهر/ دبير جشنواره: كشن فلاح،‌ افشار و طهمورث داوري اين جشنواره را به عهده دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: / جشنواره ملي تئاتر مقاومت-فتح خرمشهر/ دبير جشنواره: كشن فلاح،‌ افشار و طهمورث داوري اين جشنواره را به عهده دارند


خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: فرهنگ و هنر

دبير يازدهمين جشنواره تئاتر مقاومت-فتح خرمشهر گفت: 12 شهرستان با 16 نمايش در يازدهمين جشنواره ملي تئاتر مقاومت حضور دارند.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) - منطقه خوزستان - محمد علي خبري، در نشست خبري صبح امروز كه در تالار اجتماعات اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان برگزار شد، عنوان كرد: تهران با 5 گروه نمايشي و شهرستان‌هاي اهواز، بروجرد، ماهشهر، مشهد، كرج، اردبيل، اصفهان، كرمانشاه، تبريز، ايلام و خرمشهر هر كدام با يك اثر در يازدهمين جشنواره ملي تئاتر مقاومت حضور دارند.

وي با اشاره به اينكه خوزستاني‌ها با 3 نمايش در جشنواره شركت مي‌كنند، افزود: اهواز با نمايش " خاك روي خاك" نوشته و كار مصطفي بوعذار، ماهشهر با نمايش " 1417" نوشته و كار سعيد آلبوعبادي و خرمشهر با نمايش " دخيل ، سبز" نوشته و كار محمد شيرالي در جشنواره شركت مي‌كنند.

خبري اظهار كرد: در بخش مهمان جشنواره دو نمايش به روي صحنه مي‌رود نمايش‌هاي " آسمان و زمين" نوشته ايوب آقاخاني به كارگرداني امين دژاكام و " خيال روي خط موازي" نوشته حميد رضا آذرنگ به كارگرداني عباس اقسامي و حميدرضا آذرنگ آثاري هستند كه در بخش مهمان اين جشنواره اجرا مي‌شوند.

وي افزود: نمايش " آسمان و زمين" از 5 تا 8 خرداد همه روزه ساعت 19:30 در تالار شهرداري خرمشهر و نمايش " خيال روي خطوط موازي" از روز 8 خرداد ماه ساعت 20:30 پنج شب متوالي در تالار مهر آبادان اجرا مي‌شوند.

خبري تصريح كرد: در حاشيه جشنواره اجراي عمومي تئاتر در تهران و شهرستان ها انجام مي شود. نمايش‌هاي " پيوستگان" كار غلامعلي رضايي در گرگان ، " يك شب به آفرينش مانده" كار عليرضا خينفي در قروه و سنندج، " روزگار و نغمه‌هايش" كار نيما گودرزي در تماشاخانه مهر حوزه هنري تهران و " كانال كميل" كار كورش زارعي در تالار اصلي مجموعه تئاتر شهر اجراي عمومي دارد.

خبري افزود: همزمان با برگزاري جشنواره از يازده فعال تئاتر مقاومت استان خوزستان تقدير مي‌شود. اكثر سازمانها و نهادهاي استان خوزستان از جمله استانداري خوزستان،‌منطقه آزاد اروند، فرمانداري آبادان، فرماندراي خرمشهر، شهرداري آبادان، شهرداري خرمشهر، صدا و سيماي مركز خوزستان و صدا و سيماي مركز آّدان در تلاش هستند تا مركز هنرهاي نمايش و اداره كل فرهنگ و ارشاداسلامي استان خوزستان را در برپايي اين جشنواره ياري دهند.

وي گفت: سعيد كشن فلاح، ‌حميدرضا افشار و سياوش طهمورث داوري آثار يازدهمين جشنواره ملي تئاتر مقاومت-فتح خرمشهر را بر عهده دارند.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 480]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن