تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819930310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حفر و تکميل ۱۷۰حلقه چاه‌ نفت و گاز توسط شرکت ملي حفاري ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ شهريور ۱۳۹۴ (۱۴:۳۴ب.ظ)
حفر و تکميل ۱۷۰حلقه چاه‌ نفت و گاز توسط شرکت ملي حفاري ايران موج - شرکت ملي حفاري ايران در يک سال منتهي به ابتداي شهريور ۹۴، حفر و تکميل ۱۷۰ حلقه چاه‌هاي نفت و گاز و انجام ۳۷۸ هزار و ۸۰۴ متر حفاري در ميدان‌هاي خشکي و دريايي را در ۱۰ استان در کارنامه فعاليت خود ثبت کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، در گزارشي که به مناسبت هفته دولت از سوي شرکت ملي حفاري انتشار يافت، آمده است: از شمار چاه‌هاي حفر شده ۸۱ حلقه توسعه‌اي، ۸ حلقه توصيفي، ۲ حلقه اکتشافي و ۷۹ حلقه تعميري است که بخش عمده اين چاه‌ها در گستره عملياتي شرکت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب حفر شده است.
با تلاش مستمر کارکنان اين شرکت در مديريت‌هاي عمليات خشکي يک، ۲ و ۳ در اين مدت حفاري ۲۱ حلقه چاه ۳۴۸ روز زودتر از زمان پيش‌بيني شده از سوي شرکت‌هاي متقاضي به پايان رسيد که اين موفقيت از نگاه اقتصادي بسيار با ارزش است.
از ابتداي شهريور ۹۳ تا شهريور ۹۴ در حوزه مديريت خدمات فني که افزون بر ۲۰ نوع خدمات تخصصي صنعت حفاري ارائه مي‌شود، در مجموع حدود ۸ هزار عمليات و در مديريت خدمات ويژه يک هزار و ۲۵۵ عمليات در زمينه تعمير و تکميل چاه‌هاي نفت و گاز ارائه شد.
يکي از خدمات برجسته در بخش عمليات حفاري، حفر چاه‌ها به صورت افقي است که فناوري ويژه‌اي دارد و شرکت ملي حفاري ايران با بهره‌مندي از متخصصان مجرب در اين ارتباط از توانمندي قابل توجهي برخوردار و انجام بيش از ۶۲ هزار متر حفاري به اين شيوه از موفقيت‌هاي ارزشمند اين شرکت در اين مدت است.
در ۱۲ ماه گذشته يک دستگاه حفاري سنگين خشکي جديد به ناوگان شرکت پيوست و با عملياتي شدن آن شمار دکل‌هاي ملي حفاري در بخش خشکي و دريايي به ۷۵ دکل افزايش يافت ضمن اين‌که دو دستگاه ۹۴ و ۹۵ فتح نيز در مراحل راه‌اندازي قرار دارد.
در مدت پيش گفته ۱۸۱ مورد جابجايي دستگاه‌هاي حفاري در مناطق مختلف کشور صورت گرفت که اين امر با توجه به اين‌که براي هر جابه جايي بيش از يک‌صد دستگاه خودرو کشنده به‌کارگيري مي‌شود و حجم عمده کار در قالب محموله‌هاي ترافيکي صورت مي‌گيرد، اهميت خاص خود را دارد؛ به‌ويژه آن‌که سرعت عمل در اين بخش، موجب شتاب بخشي در اجراي پروژه‌هاي حفاري مي‌شود.
اجراي پروژه‌هاي کليد در دست يکي از فعاليت‌هاي بسيار مهم شرکت ملي حفاري ايران است که در تحقق آن علاوه بر ارائه عمليات حفاري و خدمات فني و تخصصي مرتبط، مهندسي و تأمين کالا و مواد نيز بر عهده شرکت است که در اين زمينه در يک سال اخير حفاري ۱۱ حلقه چاه در فاز ۱۷ و ۴ حلقه چاه در فاز يک طرح توسعه ميدان گازي پارس جنوبي به پايان رسيد و اجراي حفاري ۲۲ حلقه چاه در فاز ۱۴ از پيشرفت قابل‌ملاحظه‌اي دارد.
در اين مدت همچنين عمليات حفاري ۴۰ حلقه چاه در ميدان نفتي آزادگان جنوبي و ۲۲ حلقه چاه در ميدان ياران جنوبي با استقرار ۱۴ دکل حفاري شرکت نيز کليد خورد که تاکنون حفاري ۷ حلقه چاه در آزادگان و ۵ حلقه چاه در ياران به پايان رسيده است.
توسعه همکاري‌ها با مراکز علمي و پژوهشي و تبادل تفاهم‌نامه‌هاي همکاري، توجه بيش‌ از پيش به ساخت داخل و استفاده از توانمندي‌هاي صنعتگران و سازندگان داخلي و به‌ويژه استان خوزستان در زمينه بومي‌سازي قطعات و تجهيزات کاربردي صنعت حفاري، اهتمام به مسائل زيست‌محيطي از جمله تجهيز دکل‌هاي حفاري به مديريت پسماند از ديگر توفيقات شرکت در اين مدت به شمار مي‌آيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن