تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798688562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اگر 6 ماه ديگر پول کم آورديد نياييد به مجلس بگوييد پول بده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۴۹ق.ظ)
پزشکيان خطاب به وزير بهداشت: اگر 6 ماه ديگر پول کم آورديد نياييد به مجلس بگوييد پول بده موج - عضو کميسيون بهداشت مجلس با اشاره به اينکه کشور قادر نخواهد بود با اين ولخرجي‌ها بهداشت و درمان را اداره کند، گفت: توقع ما از وزارت بهداشت اجراي قانون است.
به گزارش خبرگزاري موج، مسعود پزشکيان عضو کميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي صبح امروز چهارشنبه 4 شهريور پس از ارائه گزارش حسن قاضي‌زاده هاشمي وزير بهداشت و درمان از 465 روز اجراي طرح تحول سلامت گفت: ما از ابتدا نسبت به اظهارات آقاي وزير نقد داشتيم و الان هم معتقديم که خلاف قانون صورت مي‌گيرد.
وي عملکرد و پرداخت به پزشکان خارج از سطح‌بندي را خلاف قانون خواند و با اشاره به اينکه بيمه‌هاي تکميلي نيز خلاف قانون است، اظهار داشت: پزشکان بايد در يک محل کار کنند.
پزشکيان در ادامه گفت: در دانشگاه خود ما 48 نفر از اساتيد تمام وقت را پاره وقت کردند که يکي از آن ها در همان سيستم ماهي 90 ميليون تومان درآمد داشت. يعني پرداختي در سيستم دولتي برايش کم بود و براي درآمد بيشتر به بخش خصوصي رفت.
وي با اشاره به اينکه اکنون پزشکان متخصصي هستند که ماهي يک ميليون تومان هم درآمد ندارند، اظهار داشت: ميانگين درآمد اعضاي هيأت علمي در خارج از کشور 10 هزار دلار است در حاليکه سرانه درآمد در آنجا 4 هزار دلار است.
نماينده مردم تبريز در مجلس شوراي اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: ما مصوب کرديم که به مناطق محروم بودجه اختصاص داده شود اما تعرفه‌ها و هزينه‌ها افزايش يافت؛ ما قادر نيستيم با اين ولخرجي‌ها نظام بهداشت و درمان کشور را اداره کنيم.
وي با تأکيد بر اينکه با اختصاص 4 دستگاه پزشکي به مناطق محروم مشکل حل نمي‌شود، توقع نمايندگان از وزير بهداشت را اجراي قانون عنوان کرد و افزود: هر کار خوبي که خلاف قانون باشد غيرقابل قبول است؛ کجاي دنيا يک پزشک در هيأت علمي صد ميليون حقوق مي‌گيرد و پزشک ديگر در هيأت علمي ديگر 5 ميليون حقوق مي‌گيرد؟
پزشکيان از اين رويه به عنوان بي‌عدالتي و بي‌انصافي نام برد و گفت: در بخش خصوصي ببينيد چند ميليون تومان مي‌گيرند تا بيمار را عمل کنند؟
وي با يادآوري اينکه وزير رفاه گفته است از بانک وام گرفته است تا پول بيمارستان‌ها را پرداخت کند، خاطرنشان کرد: ما اساسا در بخش بهداشت و درمان سود نداريم بلکه اثربخشي کارايي داريم و بر اساس پول‌مان بايد سفره پهن کنيم و رهبري هم در بند 5 سياست‌هاي کلي گفتند خارج از چهارچوب پول پرداخت نشود.
عضو کميسيون بهداشت و درمان مجلس گفت: بعضي مسوولين با صداوسيما صحبت کردند که ما به اين سازمان نرفته و درباره اين وضع بهداشت و درمان صحبت نکنيد و دست‌اندرکاران برنامه «نبض» را هم عوض کردند.
نماينده مردم تبريز در مجلس شوراي اسلامي از 4 الي 5 برابر شدن ويزيت‌هاي سرپايي سخن گفت و خطاب به وزير بهداشت تصريح کرد: اگر معتقديد راهي که مي‌رويد درست است ادامه دهيد اما 6 ماه ديگر که پول کم آورديد نياييد به مجلس بگوييد پول بده.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن