تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820543255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توقف یک ساعته قطار در ایستگاه‌های خط یک مترو


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: صبح امروز صورت گرفت؛ توقف یک ساعته قطار در ایستگاه‌های خط یک مترو خبرگزاری پانا: توقف یک ساعته قطار طی صبح امروز در برخی از ایستگاه ‌های خط یک مترو مسافران را سرگردان کرد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۴ شهريور ساعت 08:57

خبرگزاری پانا+

یکی از مسافران خط یک متروی تهران به خبرنگار پانا گفت: در خط یک متروی تهران تا قبل از ایستگاه سعدی، قطار به مدت طولانی در هر یک از ایستگاه ها متوقف می شود. من این مسیر را از ایستگاه شهر ری تا ایستگاه سعدی به فاصله 20 دقیقه طی می کنم اما امروز قطار در هر یک از ایستگاه ها حدودا هفت تا 8 دقیقه توقف می کند که این مسیر با توقف های طولانی 50 دقیقه شده است. ماموران ایستگاه ها علت را ترافیک موجود در خطر مترو اعلام کرده اند. این در حالی است که ازدحام صبحگاهی جمعیت مسافران مترو باعث شلوغی بیش از حد در ایستگاه ها به ویژه خط یک مترو می شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن