تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813075738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگ در اثر کارتن خوابی به صفر رسید!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: مرگ در اثر کارتن خوابی به صفر رسید!
مدیرکل بهزیستی استان خراسان شمالی با اشاره به راه اندازی مراکز پذیرش شبانه کارتن خواب ها در شهرهای گوناگون استان اعلام کرد طی 2 سال گذشته هیچ گزارشی از مرگ این افراد ثبت نشد.
به گزارش نامه نیوز، «رضا الله وردی» مدیرکل بهزیستی استان خراسان شمالی، سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در بجنورد گفت: هم اکنون سه مرکز در این استان برای اقامت شبانه کارتن خواب ها در شهرهای بجنورد، شیروان و اسفراین دایر است که بدون محدودیت این افراد را پذیرش می کنند.

به گفته وی، این مراکز فعلا مردان کارتن خواب را پذیرش می کند و امسال مراکزی برای نگهداری شبانه بانوان کارتن خواب ایجاد می شود.

ایجاد مرکز اختلال رشد (اوتیسم) در استان

مدیرکل بهزیستی استان خراسان شمالی از ایجاد مرکز اختلال رشد یا اوتیسم در مرکز استان در هفته دولت خبر داد و ظرفیت پذیرش این مرکز را نزدیک به 30 نفر اعلام کرد.

الله وردی افزود: در استان خراسان شمالی از 16 هزار و 500 معلول، نزدیک به پنج هزار و 300 نفر معلول ذهنی اند که 50 نفر آنان دارای اختلال رشد و اوتیسم هستند که باید در مراکز جداگانه ای نگهداری شوند.

به گفته وی، دولت برای نگهداری معلولان اوتیسم ماهانه نزدیک به سه میلیون ریال اعتبار در اختیار این مراکز قرار می دهد و تاکنون اعتبار 30 کودک معلول اوتیسم در استان تامین شده است.




منبع: ایرنا


۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن