تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821249120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکیل جلسه در وزارت صنعت برای حل مشکل کمباین سازی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: تشکیل جلسه در وزارت صنعت برای حل مشکل کمباین سازی استان‌ها > مرکزی - با پیگیری مسئولین ارشد استان مرکزی ،جلسه ای صبح امروز (سوم شهریور) برای حل و فصل مشکل شرکت کمباین سازی در دفتر وزیر صنعت،معدن و تجارت تشکیل شده است .

مدیر حراست شرکت کمباین سازی اراک در گفتگو با خبرآنلاین از تشکیل یک جلسه اضطراری در دفتر ویز صنعت، معدن و تجارت برای بررسی مسائل این شرکت که به تهدید برای اخراج 200 کارگر از دو ماه گذشته انجامید خبر داد.
کسائی با بیان اینکه با تشکیل جلسه در فرمانداری اراک بخش مهم مشکلات با حضور نمایندگانی از جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی و مدیرعامل شرکت طرح و راهکارهایی پیشنهاد شد افزود: در پیگیری موضوع صبح امروز جلسه دیگری با حضور استاندار مرکزی، فرماندار اراک و توسلی مدیرعامل شرکت کمباین سازی در دفترصالح نیا معاون وزیر تشکیل شده تا مسائل شرکت کمباین سازی ریشه ای بررسی و حل شود .
وی با دید مثبت نسبت به این جلسه اظهار امیدواری کرد نتایج این دیدار به نفع کارگران و تمدید احکام بازگشت به کار 200 کارگری که در معرض بیکاری قرار دارند منجر شود و با دستور وزارت ، بحث تسهیلات بانک کشاورزی و تعهد وزارت جهاد کشاورزی برای خرید 586 دستگاه کمباین که پیش از این تعهد نموده بودند به طور کامل اجرایی شود.

کلید واژه ها: استان مرکزی -




سه شنبه 3 شهریور 1394 - 14:14:40





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن