تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821168652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نايب رييس فدراسيون ورزشهاي جانبازان و معلولين: سال گذشته حتي يك مورد هم ورزشكار دوپينگي نداشتيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نايب رييس فدراسيون ورزشهاي جانبازان و معلولين: سال گذشته حتي يك مورد هم ورزشكار دوپينگي نداشتيم
ورزش. ورزش معلولان وجانبازان = ورزش جانبازان ، نابينايان
نايب رييس فدراسيون ورزشهاي جانبازان ومعلولين در سيزدهمين مجمع عمومي ساليانه اين فدراسيون در خرمشهر گفت: درسال گذشته حتي يك مورد ورزشكار دوپينگي هم نداشتيم.

به گزارش ايرنا ، در اين نشست كه به مناسبت آزادسازي خرمشهر به مدت دو روز در اين شهر برگزار شد، غفور كارگري با ارائه گزارشي از عملكرد ورزش هاي جانبازان و معلولين درسال گذشته اظهار داشت: مسابقات قهرماني كشور در بخش مردان درسال گذشته با شركت ‪۲۳۲۸‬ورزشكار در ‪۱۴‬رشته ورزشي به مدت ‪۱۱۵‬ روز برگزار شد.

وي افزود: ‪۲۸‬اعزام برون مرزي به رقابت‌هاي مختلف داشتيم كه حاصل آن كسب ‪۸۸‬مدال بود.

مسابقات باشگاهي نيز در ‪۴‬رشته واليبال، تيراندازي، تنيس روي ميز و بسكتبال با ويلچر با حضور ‪۶۹‬تيم برگزار شد.

‪۱۹‬دوره كلاسهاي مربيگري ، داوري و كلاسبندي معلولين با حضور ‪۲۸۵‬نفر در ‪۱۰‬ رشته ورزشي نيز سال گذشته انجام شده است.

كارگري بااشاره به حضور قوي و فعال در فعاليت‌هاي ستاد تداركاتي بازيهاي پارالمپيك پكن و ستاد بازيهاي آسيايي ‪ ۲۰۱۰‬كوانگ جو چين اظهاراميدواري كرد كه كاروان ورزشي كشورمان دراين رويداد مهم جهاني به نتايج قابل قبولي دست يابد.

وي تعداد ورزشكاران سازمان يافته را ‪۷‬هزار و ‪۵۰۰‬هزار نفر اعلام كرد كه نسبت به سال گذشته بيش از يك هزار نفر رشد داشته است.

نايب رييس فدراسيون ورزشهاي جانبازان و معلولين در خصوص تقويم سال جاري گفت : گسترش فعاليت‌هاي آموزشي و تكيه بر اصول علمي در امور فني ، اجرايي و جذب وتخصيص بودجه و اعتبارات تامين شده، سامان دهي به بخش ارزيابي هيات‌هاي ورزشي ، پشتيباني از هياتهاي استانها، حضور در استانها و برپايي جلسات اختصاصي، امضا تفاهم نامه جديد با سازمان بهزيستي و بنياد شهيد وامورايثارگران ، توسعه وارتقاي جايگاه ورزش بانون، استمرار سياست جوانگرايي، خبررساني به روز و ساخت ‪۳۰‬مجموعه ورزشي در استانها از اهم و سرلوحه برنامه‌ها خواهد بود.

به گفته وي ، تمام هيات‌ها طرح جامع ‪۱۰‬ساله دارند و فعاليتهاي آنها روز به روز بيشتر مي‌شود.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 380]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن