تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819949336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با 40 میلیارد ریال اعتبار : مرحله دوم عملیات تکمیل پایانه کانتینری خط نقره‌ای قشم آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با 40 میلیارد ریال اعتبار :
مرحله دوم عملیات تکمیل پایانه کانتینری خط نقره‌ای قشم آغاز شد
مدیرعامل شرکت خط نقره‌ای قشم از آغاز عملیات مرحله دوم تکمیل پایانه کانتینری این شرکت در منطقه ویژه شهید رجایی بندرعباس، خبر داد.

خبرگزاری فارس: مرحله دوم عملیات تکمیل پایانه کانتینری خط نقره‌ای قشم آغاز شد



به گزارش خبرگزاری فارس از قشم به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، محمد بوکانی با بیان این مطلب گفت: با اتمام فاز سوم این طرح به وسعت 10 هکتار، فضای کانتینری این شرکت در پسکرانه سازمان منطقه آزاد قشم در مجتمع بندری شهید رجایی به 25 هکتار افزایش می‌یابد. وی ادامه داد: آماده‌سازی فاز 3 اراضی 25 هکتاری این شرکت با 40 میلیارد ریال اعتبار شامل مراحل زیرسازی، شن‌ریزی، آسفالت محوطه، تکمیل دو باب انبار مسقف، برق‌رسانی و روشنایی و ساخت سیستم اطفاء حریق هفته آینده به اتمام می‌رسد. مدیرعامل شرکت خط نقره‌ای قشم یادآور شد: برای عملیاتی کردن این محوطه 60 میلیارد ریال هم برای تأمین ماشین‌آلات جابه‌جایی کانتینر مانند دو دستگاه ریچ استاکر، دو دستگاه MPT استاکر، هشت دستگاه انواع لیفتراک و 10 دستگاه انواع ترمینیشن تراکتور اختصاص یافته است. وی در پایان گفت: هم‌اکنون 50 نیروی ثابت و 150 نفر نیروی غیرثابت در این شرکت فعالیت می‌کنند که با بهره‌برداری کامل از محوطه 25 هکتاری، زمینه اشتغال نیرو در این شرکت تا دو برابر افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/88011/ت

94/06/03 - 08:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن