تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815665530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرقت با همدستی همسر


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
دستبند، دستگیری، مجرم، زندان سرقت با همدستی همسر

متهمان دستگیر شدند؛
سرقت با همدستی همسر
سارق حرفه اي در روند تحقيقات به 25 فقره انواع سرقت در فراهان اعتراف كرد كه به اتفاق همسرش براي برخورد قانوني به دستگاه قضايي معرفي و سپس روانه زندان شدند.



به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سارقي حرفه اي كه با همدستي همسرش بعد از پنج ماه سكونت در شهرستان فراهان استان مركزي، 25 فقره انواع سرقت را برنامه ريزي و مرتكب شده بود، دستگير شد.   سرهنگ"صفر علي روشنايي" فرمانده انتظامي شهرستان فراهان در تشريح اين خبر اظهارداشت: از مدتي قبل گزارش هايي از سرقت هاي سريالي منازل، اماكن خصوص و ساختمان هاي نيمه كاره در سطح شهرستان فراهان به پليس اعلام و با برنامه ريزي هاي انجام شده ، شناسايي و دستگيري سارقان در دستور كار پليس قرار گرفت. وي اضافه كرد: با توجه به اهميت موضوع، بررسي ها و تحقيقات تخصصي از سوي تيمي از كارآگاهان پليس بر روي پرونده آغاز و  سرانجام موفق شدند سرنخ هايي از سارقان به دست آوردند و عمليات شناسايي و دستگيري آنان آغاز شد.   متهم تحت تعقيب پليس 9 فقره سابقه كيفري داشت فرمانده انتظامي شهرستان فراهان گفت:‌ پس از شناسايي عامل اصلي اين سرقت ها و مخفيگاه وي، كارآگاهان در تحقيقات خود دريافتند كه فرد تحت مراقبت ، حدود پنج ماه قبل به همراه همسرش در اين منزل سكونت يافته است؛ در بررسي سوابق متهم مشخص شد كه وي داراي 9 سابقه متعدد كيفري در استان هاي مختلف كشور است .   اين مقام انتظامي ادامه داد: با توجه به اسناد و مدارك به دست آمده از سرقت ها، متهم كه به همراه همسرش به خارج از شهر رفته بودند، تحت مراقبت نامحسوس كارآگاهان پليس قرار گرفت و زماني كه آنها از منزلي در يكي از روستاهاي اطراف شهرستان سرقت كرده بودند، دستگير و براي تكميل تحقيقات به يگان انتظامي انتقال داده شدند.   اعتراف به 25 سرقت در فراهان طي 5 ماه روشنايي با اشاره به اعترافات متهمان، گفت: با توجه به اسناد و مدارك به دست آمده، متهم اعتراف كرد كه در مدت پنج ماه سكونت در شهرستان، با همدستي همسرش برنامه ريزي سرقت ها را انجام مي دادند و با شناسايي منازل ، اماكن و ساختمان هاي نيمه كاره كه امكان سرقت از آنجا امكان پذير بود، در ساعات ابتدايي شب ، سرقت ها را انجام مي دادند.   فرمانده انتظامي شهرستان فراهان در خاتمه گفت: سارق حرفه اي در روند تحقيقات به 25 فقره انواع سرقت در فراهان اعتراف كرد كه به اتفاق همسرش براي برخورد قانوني به دستگاه قضايي معرفي و سپس روانه زندان شدند.
  2009



۰۲/۰۶/۱۳۹۴ - ۲۳:۰۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن