تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812893799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار یزد در نشست خبری: ملاک کار حق الناس بودن رای مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


فرماندار یزد در نشست خبری: ملاک کار حق الناس بودن رای مردم است استان‌ها > یزد - فرماندار یزد با اشاره به تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری در مورد حق الناس بودن رأی مردم گفت: این فرمایش رهبر فرزانه انقلاب ملاک فعالیت فرمانداری یزد در برگزاری دو انتخابات پیش رو است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، محمود شاکری شمسی روز گذشته در نشستی خبری بمناسبت فرارسیدن هفته دولت در جمع خبرنگاران و اهالی رسانه اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفۀ اجرایی فرمانداری‌ها برگزاری انتخابات است و در سال جاری برگزاری دو انتخابات مهم، یکی دهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی و دیگری پنجمین دورۀ مجلس خبرگان مهمترین دستور کار است.
وی حرکت در چارچوب قانون و قانون محوری را از جمله اصول کاری دولتمردان در دولت یازدهم عنوان کرد و ادامه داد: بی‌طرفی کامل و عدم وابستگی به جناح یا گروه خاصی را در برگزاری انتخابات رعایت خواهیم کرد و از فرد یا گروه خاصی حمایت نخواهیم کرد.
شاکری شمسی افزود: هدف ما این است که بستر و فضا را برای انتخابات سالم و رقابتی فراهم کنیم و مردم بتوانند در فضایی همراه با نشاط و آرامش در انتخابات حضوری حداکثری داشته باشند.
فرماندار یزد پاسخگویی به مطالبات مردم را از جملۀ اصلی ترین وظایف خود دانست و خاطر نشان کرد: اهالی رسانه می‌توانند به عنوان پل ارتباطی مردم و مسوولین، خدمتگزاران خود را در نظام مقدس جمهوری اسلامی یاری نمایند، چراکه هفته دولت فرصتی است تا مردم به صورت شفاف از اقدامات و فعالیت‌های دولت آگاه شوند.
این مقام مسوول در ادامه گفت: مسأله مهمی که در یک سال گذشته در دولت یازدهم رقم خورد، پیروزی در توافق هسته‌ای بود که تیم مذاکره کننده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران توانست در سایه حمایت‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری، تدابیر رییس جمهور و ایستادگی و پایداری ملت ایران به موفقیت دست یابد و مردم جهان آگاه شدند که ملت و دولت ایران اهل تعامل، منطق و گفتگوست و ایران ستیزی دشمنان ایران نتیجه‌ای جز رسوایی برای آنان نداشته است.
شاکری شمسی با توجه به اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت تدبیر و امید اظهار داشت: رضایت مردم از این طرح نشان از موفقیت دولت در اجرای طرح تحول نظام سلامت دارد و در شهرستان یزد نیز در اجرای این طرح پیشتاز بوده‌ایم.
فرماندار یزد برنامه محوری و استفاده از خرد جمعی و نظر صاحب نظران در برنامه ریزی‌ها را از اولویت اصلی مسوولین ارشد استان و شهرستان یرد اعلام کرد و یادآور شد: استفاده از نظرات متخصصین و پتانسیل تشکل‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد در دستور کار فرمانداری یزد قرار داشته و دارد.
وی در ادامه گفت: در بحث توسعۀ صنعت گردشگری نیز در یک سال گذشته اقدامات خوبی را با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان انجام داده‌ایم و در حوزه توجه گردشگران خارجی در سفر به استان یزد پس از استان‌های اصفهان و فارس به مقام سوم دست یافته‌ایم.
شاکری شمسی با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت گفت: در هفته دولت در شهرستان یزد ۶۶ طرح و پروژه در حوزه‌های کشاورزی، مسکن، مدیریت شهری، گاز، برق، گردشگری، فرهنگ و هنر با هزینه‌ای بالغ بر ۸۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد که بالغ بر ۶۰ درصد این طرح‌ها عمرانی و ۸/۸۴ درصد این طرح‌ها در حوزه شهری و ۲/۱۵ این پروژه‌ها در مناطق روستایی تعریف شده است.

کلید واژه ها: استان یزد -




دوشنبه 2 شهریور 1394 - 22:19:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن