تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798632448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اپراتورهاي تلفن همراه به دنبال افزايش ارزش ارتباط هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ شهريور ۱۳۹۴ (۱۶:۴۷ب.ظ)
اپراتورهاي تلفن همراه به دنبال افزايش ارزش ارتباط هستند موج - ساده سازي گسترش و توسعه خدمات ارزش افزوده برروي تلفن همراه يکي از اولويت هاي فضاي ارتباطي کشور است.
به گزارش خبرگزاري موج ،محمدرضا سوهانيان، سرپرست خدمات ارزش افزوده همراه اول در حاشيه نخستين همايش برنامه نويسان موبايلي کشور گفت: بستر ارتباط خوبي با سرمايه گذاري هاي سنگين توسط تمامي اپراتورهاي تلفن همراه در حال فراهم شدن است تا ارتباط ارزشمندتر شود.
وي افزود: اين افزايش ارزش افزوده ارتباط نيازمند يک اکوسيستم توسعه دهنده است. بر همين مبنا هم تلاش کرده ايم اين فضا را گسترش دهيم. يکي از روش ها، تزريق جريان هاي درآمدي خوب است. در اين صورت مي توان به پايداري اين جريان اميدوار بود.
سوهانيان گفت: يکي از مشکلاتي که در اين راه معمولا با آن مواجه هستيم، عدم تناسب اندازه و اقتضائات اپراتور با ارائه دهنده هاي سرويس است چرا که در اين حوزه عمدتا با افراد زيادي سر و کار داريم که ايده هاي تجاري بسيار خوبي دارند اما امکانات سخت افزاري يا سرمايه لازم را ندارند.
وي ادامه داد: از اين رو تعريف سرويس ها و امکاناتي از جنس «باس» يا همان «توسعه دهنده هاي پشت سرويس» در حوزه تلفن همراه که به اختصار «ام باس» ناميده مي شود، مي تواند کمک خوبي به تسريع و تسهيل گسترش خدمات داشته باشد.
وي گفت: با اين امکانات در واقع صاحبان ايده که براي توسعه خدمات ايده هي خوبي دارند مي توانند با استفاده از امکانات واسظه اي «ام باس» ها خدمات ارزش افزوده خود را سريع و آسان گسترش دهند. در اين شرايط سرعت و کيفيت خدمات بيشتر مي شود و زيرساخت هاي اپراتورها هم بهتر عمل مي کند.
دکتر محمدجعفر صديق، رئيس پارک علم و فناوري دانشگاه تهران نيز در اين همايش گفت: اين وظيفه نهاد دولت است که با استفاده از ظرفيت هاي بخش خصوصي و برقراري تعامل ميان سرمايه گذاران و افراد صاحب ايده، امکان تبديل اين ايده ها به ابزار توليد ثروت و فرصت هاي شغلي را فراهم آورد.
وي افزود: دانشگاه ها نيز در شناسايي صاحبان ايده و معرفي آنان به سرمايه گذاران نقش مهمي برعهده دارند چرا که متأسفانه سازوکار مناسبي براي شناسايي افراد صاحب ايده و نوآورانه از ميان انبوه ادعاهاي موجود، در کشورمان وجود ندارد و همين خلأ نوعي بي اعتمادي ميان صاحبان کسب و کار و سرمايه گذاران از يک سو و افراد ايده پرداز ايجاد کرده است که دانشگاه ها به عنوان نهادهاي واسط مورد اعتماد هر دو طرف اين فضا را از بين ببرند.
بنا بر اين گزارش، نخستين همايش برنامه نويسان موبايلي کشور صبح امروز با حمايت پارک علم و فناوري دانشگاه تهران و شرکت همراه اول برگزار شد و در حاشيه آن از اولين سرويس MBASS در کشور رونمايي شد.
با استفاده از اين سرويس برنامه نويسان مختلف اين امکان را پيدا مي کنند که برنامه هاي خود را به قابليت هايي مانند پردازش ابري و... که ملزم به برنامه نويسي سمت سرور است، مجهز کنند.
سرويس «ام باس» علاوه بر امکاناتي که BASS عموما به کاربران صفحات وب ارائه مي دهد، خدماتي را نيز مختص برنامه نويسان تلفن هاي هوشمند و تبلت ها ارائه مي کند. خدماتي مانند «پوش نوتيفيکيشن» PUSH NOTIFICATION و «لوکال سرويس» از جمله اين امکانات است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن