تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819130477




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمار متناقض در شمار قربانيان قاتلان سريالي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آمار متناقض در شمار قربانيان قاتلان سريالي
عاملان قتل‌هاي سريالي در شهرستان بندر لنگه در مهاباد بازداشت شدند و به هفت فقره قتل اقرار كردند.
اين پرونده از 15 مردادماه و همزمان با كشف جسدي سوخته حوالي روستاي باوردان حوالي شهرستان بندرلنگه به جريان افتاد. از آنجا كه شدت سوختگي زياد و امكان شناسايي وجود نداشت، جسد به پزشكي قانوني منتقل شد. در حالي كه بررسي‌ها ادامه داشت به مأموران پاسگاه مغويه خبر دادند كه خودرويي در يكي از محورها واژگون شده اما از سرنوشت راننده و سرنشينان احتمالي خبري نيست. بررسي سوابق خودرو نشان داد كه اين خودرو متعلق به حميد، يكي از پيمانكاران شاغل در بندر لنگه است كه خانواده‌اش در آذربايجان ناپديد شدن ناگهاني وي را به پليس گزارش داده‌اند. يكي از اعضاي خانواده حميد گفت او مدتي قبل همراه سه كارگر از اروميه راهي بندر لنگه شد. از چند روز قبل هرچه با تلفن همراه او و كارگرانش تماس مي‌گيريم گوشي‌هايشان خاموش است. به خاطر همين با نگراني راهي بندر لنگه شديم اما از حميد و كارگران خبري نيست.
با نشاني‌هايي كه اعضاي خانواده حميد در اختيار پليس گذاشتند سه كارگر به عنوان مظنون رديابي و در شهرستان اروميه بازداشت شدند. آنها در اولين بازجويي‌ها گفتند كه از ماجرا خبر ندارند اما در تحقيقات بيشتر به هفت فقره قتل اقرار كردند. يكي از متهمان درباره جسد سوخته گفت كه او كارگري افغان و سرايدار خانه برادرم بود. يك روز خواستم همراه دوستانم به خانه برادرم بروم. مي‌دانستم كه برادرم خانه نيست.
به سراغ شريف رفتم و خواستم كليد را بدهد. گفت كه اجازه ندارد. من و دوستانم با او درگير شديم و بعد از قتل جسدش را آتش زديم. بعد از آن با حميد اختلاف پيدا كرديم و او را به قتل رسانديم و جسد وي را هم آتش زديم.
 وقتي با خودروي او در حال فرار بوديم، دچار حادثه شديم. خودرو را رها كرديم و گريختيم. با اقرار متهمان جسد سوخته حميد هم كشف و به پزشكي قانوني منتقل شد. سرهنگ محمود حافظي، فرمانده انتظامي بندرلنگه به «فارس» گفت متهمان در تحقيقات به پنج فقره قتل ديگر اقرار كرده‌اند كه تحقيقات در اين باره در آذربايجان غربي ادامه دارد.
‌‌سرهنگ فتاح بابانژاد، فرمانده انتظامي مهاباد به «ايرنا» گفت: شمار قربانيان پرونده چهار نفر است كه دو نفر آنها در بندر لنگه و دو نفر ديگر در اروميه به قتل رسيده‌اند.
‌يك منبع آگاه به خبرنگار ما گفت: سه متهم بعد از ارتكاب دو قتل در شهرستان بندر لنگه راهي شهرستان نايين در اصفهان شدند و بعد از قتل يك نفر به اروميه گريختند. متهمان اقرار كردند كه در شهرستان اروميه نيز دو مرد را براي سرقت اموالشان به قتل رساندند و اموالشان را سرقت كردند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن