تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798779711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت بيش از 2 ميليون دانش آموز در چهارمين جشنواره جابربن حيان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۳۶ق.ظ)
مشارکت بيش از 2 ميليون دانش آموز در چهارمين جشنواره جابربن حيان موج- معاون آموزش ابتدايي وزير آموزش و پرورش گفت: از برگزيدگان استاني و کشوري چهارمين جشنواره کشوري جابربن حيان در سوم شهريور ماه با حضور وزير آموزش و پرورش تجليل صورت مي‌گيرد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد ديمه ور درخصوص اهداف و انتظارات برنامه درسي، گفت: برنامه درسي فرصت‌ها وتجارب و موقعيت‌هايي را براي دانش آموزان پيش بيني مي‌کند؛ تا با کمک معلمان و تلاش و کوشش آن‌ها يادگيري رخ بدهد.
وي به واکاوي مفهوم يادگيري اشاره کرد و افزود: يادگيري فرايندي است که با کسب آن تغييرات در نگرش، انگيزش، ادراک، رفتار، دانش، بينش و.. به وجود مي‌آيد. اين تغييرات به هر ميزاني که همراه با تجربه مستقيم دانش آموزان باشد، عميق تر، پايدارتر و کاربردي تر خواهد بود.
ديمه ور ادامه داد:در دوره ابتدايي، به لحاظ قرار داشتن دانش آموزان در مرحله عملياتي عيني–ذهني، عموماً با عمل کردن مي‌آموزند و آموزش‌هايي که مجموعه حواس و قواي ذهني و رواني را به طور همزمان مورد توجه قرار دهند، مي‌تواند براي اين گروه از دانش آموزان لذت بخش و بر انگيزاننده باشد.
معاون آموزش ابتداي وزير آموزش و پرورش با تاکيد بر نقش معلمان با تجربه به عوامل اثر بخش در آموزش، تصريح کرد: در اين فرايند آنچه مهم است درگيري، فعال بودن و اشتغال دانش آموزان به انجام فعاليت‌هاست.
وي با بيان اين که دانش آموز عامل مؤثر در يادگيري و معلم طراح و تسهيل گر فرايند يادگيري است، خاطرنشان کرد: انجام پروژه‌هاي مسئله محور توسط دانش آموزان به صورت هدفمند به رشد و تقويت توانمندي‌ها و ويژگي‌هاي مرتبط با اهداف آموزشي کمک مي‌کند.
ديمه ور اضافه کرد:کنجکاوي نسبت به پديده‌هاي اطراف، تلاش براي يافتن روابط بين پديده‌هاي مختلف، خلاقيت و پرسشگري، ارائه راه حل‌هاي آگاهانه و علاقه مندي به کشف حوزه‌هاي ناشناخته از ويژگي‌هاي اهداف چهارمين جشنواره کشوري جابربن حيان است.
معاون آموزش ابتدايي وزير آموزش و پرورش به تأثير ابعاد رواني جشنواره بر ذهن دانش آموزان اشاره کرد و ادامه داد: کسب تجارب خوشايند از تاثيرات ايجاد شده بر پديده‌ها توسط دانش آموز، احساس لذت از تفکر و انديشيدن، کسب اعتماد به نفس بيشتر در انجام فعاليت‌هاي گروهي و فردي و کاهش ترس از اشتباه کردن و درک آن به عنوان بخشي از مسيرتلاش از مواردي است که آثار رواني اين جشنواره مي‌تواند در پيشرفت تحصيلي و موقعيت‌هاي واقعي زندگي دانش آموزان مؤثر واقع شود.
معاون آموزش ابتدايي وزير آموزش و پرورش گفت: بنا براين معاونت آموزش ابتدايي در راستاي مأموريت خود مبني بر ايجاد زمينه يادگيري لذت بخش و پايدار براي دانش آموزان درجهت دستيابي به اهداف دوره ابتدايي در ساحت‌هاي مورد تاکيد سند تحول بنيادين و توصيه‌هاي مجامع علمي، آموزشي و فرهنگي جهاني، طرح پروژه‌هاي علمي را تدوين و براي اجرا در اختيار آموزش و پرورش استان‌ها قرار داده است.
وي تصريح کرد: در اين طرح هدف گذاري براي تحت پوشش بردن دانش آموزان به استان‌ها محول شده و در تفاهم نامه معاونت آموزش ابتدايي و ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها اين ميزان تعيين مي‌شود.
ديمه ور با اشاره به گزارش‌هاي ارسالي استان‌ها و بازديدهاي صورت گرفته، افزود: امروز شاهد مشارکت بيش از دو ميليون نفر از دانش آموزان دوره ابتدايي در انجام پروژه‌هاي علمي هستيم و جا دارد در حوزه ستاد، استان، منطقه و مدرسه با تنظيم برنامه‌هاي دقيق تر و تامين منابع مالي مورد نياز، اين طرح مورد حمايت قرار گرفته تا بتواند شوق و انگيزه به وجود آمده را حفظ و تقويت نمايد.
معاون آموزش ابتدايي وزير آموزش و پرورش با بيان اين که نگاه عالمانه دکتر فاني نسبت به کيفيت آموزش و حمايت از برنامه‌هاي دوره ابتدايي مهم‌ترين سرمايه و عامل انگيزه بخش در استمرار تلاش‌هاست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن