تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798548838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح و کلنگ زني دو پروژه سرمايه‌گذاري به ارزش ۳۷۴ ميليارد ريال در هرمزگان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ شهريور ۱۳۹۴ (۱:۱۲ق.ظ)
افتتاح و کلنگ زني دو پروژه سرمايه‌گذاري به ارزش ۳۷۴ ميليارد ريال در هرمزگان موج- ۷پروژه زير بنايي در بخش دريايي و بندري با اعتباري بالغ‌بر ۳۰۰ميليارد ريال و دو پروژه سرمايه‌گذاري به ارزش ۳۷۴ ميليارد ريال همزمان با هفته دولت سال ۹۴ در هرمزگان آماده افتتاح و کلنگ زني مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي اداره کل بنادر و دريانوردي هرمزگان، ابراهيم ايدني، مديرکل بنادر و دريانوردي استان هرمزگان ضمن اعلام اين خبر افزود: اين اداره کل به منظور گراميداشت هفته دولت سال ۹۴ تعداد ۴پروژه عمراني و ۲ پروژه مرتبط با بخش فني و نگهداري و يک پروژه ديگر در حوزه سرمايه‌گذاري را آماده افتتاح دارد.
وي افزود:مجموع هزينه صرف شده براي اجراي اين ۷ پروژه رقمي بالغ‌بر ۳۰۵ميليارد ريال است که عمدتا از محل اعتبارات داخلي سازمان بنادر و دريانوردي هزينه شده است.
ايدني ضمن تشريح پروژه‌هاي عمراني که اغلب آن‌ها در بندر شهيد رجايي به عنوان بزرگ‌ترين بندر تجاري ايران اجرايي شده، گفت: تکميل مسير دسترسي به سايت VTS جزيره لارک و همچنين سه پروژه احداث ساختمان پاس کشتي، تعميرات اساسي جاده‌ها و نوسازي اماکن بندر شهيد رجايي از جمله طرح‌هاي عمراني است که براي احداث اين ۴ پروژه ۱۲۷ ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال اعتبار هزينه شده است.
مديرکل بنادر و دريانوردي استان هرمزگان ضمن برشمردن پروژه‌هاي بخش فني و نگهداري که اعتبار صرف شده براي آن‌ها حدود ۲۵ ميليارد ريال است، نيز بيان کرد: دو فروند اسکله شناور بندر شهيد ذاکري و همچنين يک فروند اسکله مسافري بندر تفريحي کندالو در جزيره قشم از جمله پروژه‌هاي قابل افتتاح واحد فني اين اداره کل است.
به گفته ايدني، پروژه پايانه ورود و خروج کاميون در بندر شهيد رجايي با اعتباري بالغ‌بر ۱۶۲ ميليارد ريال نيز از ديگر پروژه‌هايي است که با سرمايه‌گذاري بخش خصوصي احداث و طي هفته دولت بهره‌برداري مي‌شود.
وي در ادامه به پروژه‌هاي ديگر در دست اقدام در بندر شهيد رجايي نيز اشاره کرد و گفت: احداث موتورپول و تعميرگاه تجهيزات و همچنين احداث مخازن نگهداري فرآورده‌هاي نفتي به عنوان پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري بخش خصوصي محسوب مي‌شود که با اعتبار ۳۷۴ ميليارد ريال و اشتغال‌زايي بيش از ۸۰ نفر قابل کلنگ زني خواهد بود.
عالي‌ترين مقام دريايي و بندري استان هرمزگان هدف عمده اجراي اين پروژه‌ها را هموارسازي مسير تبديل بندر شهيد رجايي به بنادر نسل سوم، توسعه بنادر مسافري و جزاير، ايجاد بستر مناسب در راستاي حمل‌ونقل دريايي و مسافري و همچنين ايجاد فرصت‌هاي جديد اشتغال‌زايي دانست.
اداره کل بنادر و دريانوردي استان هرمزگان راهبري بيش از ۷۰ بندر بزرگ و کوچک در اين خطه از سرزمين زرخيز جنوب ايران را بر عهده دارد؛ منطقه‌اي با دو هزار و ۲۳۸ کيلومتر مرز ساحلي که در محدوده آن حدود ۹۰درصد سفرهاي دريايي و ۶۰درصد عمليات تخليه و بارگيري کالاي کشور انجام مي‌شود.
محمد محسني، گفت: سازمان بنادر و دريانوردي به‌عنوان مرجع ملي، مسوول اجراي کنوانسيون‌هاي دريايي مرتبط با مسائل آلودگي ناشي از کشتي‌ها در ايران بوده و با تجهيز کردن بنادر به تجهيزات پيشرفته مقابله با آلودگي نفتي سعي در رعايت الزامات کنوانسيون مذکور دارد.
مدير اداره بنادر و دريانوردي شهيد باهنر افزود: بندر شهيد باهنر نيز مي‌تواند در صورت وقوع حوادث و سوانح قهري همانند ساير بنادر دريايي کشور با کمک تجهيزات فوق گامي مؤثر در پاک‌سازي آلودگي‌ها نفتي و حفظ محيط زيست بردارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن