تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820832339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«مريل استريپ» جايزه «استنلي کوبريک»دريافت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۱۷ق.ظ)
«مريل استريپ» جايزه «استنلي کوبريک»دريافت کرد موج-آکادمي هنرهاي تلويزيوني و سينمايي بريتانيا (بفتا)،جايزه دستاورد سينمايي «استنلي کوبريک» سال ۲۰۱۵ را به «مريل استريپ» بازيگر مطرح و برنده اسکار هاليوودي اعطا مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، جوايز بريتانيا که از سال ۱۹۸۹ هرساله توسط بفتاي لس‌آنجلس که شاخه‌اي از آکادمي هنرهاي سينمايي و تلويزيوني بريتانياست اعطا مي‌شود، امسال جايزه دستاورد سينمايي «استنلي کوبريک» را در روز ۳۰اکتبر طي مراسمي در هتل «بورلي هيلتون» لس‌آنجلس به «مريل استريپ» اعطا خواهد کرد.
«مريل استريپ» تاکنون سه مرتبه برنده جايزه اسکار شده است و پس از «کاترين هپبورن» با چهار اسکار، بصورت مشترک با «اينگريد برگمن»، «جک نيکلسون»،«والتر برنان»و«دنيل دي‌لوئيس» با سه جايزه جزو رکوردداران کسب اسکار بازيگري است، اما آنچه او را از تمام بازيگران تمام ادوار سينما متمايز مي‌کند کسب ۱۹ نامزدي اسکار در جوايز اسکار است، رکوردي که به نظر تا ساليان طولاني دست نيافتني خواهد بود.
«استريپ» سه جايزه اسکار بهترين بازيگري خود را در سال‌هاي ۱۹۸۰ براي «کرامر عليه کرامر»، ۱۹۸۳ براي «انتخاب سوفي» و ۲۰۱۲ براي «بانوي آهنين» کسب کرده است و اميدوار است امسال چهارمين جايزه اسکار خود را نيز به ويترين افتخارت خود اضافه کند.
البته افتخارات سينمايي «استريپ» به اسکار محدود نمي‌شود و از ديگر جوايز او مي‌توان به جايزه خرس نقره‌اي جشنواره برلين در سال ۲۰۰۳ براي فيلم «ساعت‌ها»؛جايزه بهترين بازيگر زن را جشنواره کن در سال ۱۹۸۹ با فيلم «فرشتگان جهنمي»؛ بهترين بازيگر زن جوايز بافتا در سال ۱۹۸۲؛ کسب جايزه دوربين برليناله در سال ۱۹۹۹؛ کسب جايزه افتخاري سزار فرانسه را سال ۲۰۰۳؛ کسب دو جايزه بهترين بازيگر زن از اسکار سينماي ايتاليا (جوايز ديويد دوناتلو) و دريافت جايزه يک عمر دستاورد هنري از جشنواره‌هاي رم و سن‌سباستين اشاره کرد.
بر اساس اعلام جوايز سالانه بريتانياي آکادمي بفتا، «سم مندز» کارگردان سرشناس و برنده اسکار انگليسي نيز با دريافت جايزه دستاورد کارگرداني «جان شلزينگر» مورد تقدير قرار خواهد گرفت و «جيمز کوردن» کمدين و نويسنده انگليسي نيز جايزه هنرمند سال بريتانيا را از اين جوايز دريافت خواهد کرد.
«سم مندز» جديدترين فيلم از سري فيلم‌هاي اکشن و هيجاني «جيمز باند» با عنوان «شبح» را به‌زودي به سينما خواهد آورد و «مريل استريپ» نيز امسال با فيلم «ريکي و فَلش» در فصل جوايز سينمايي حضور خواهد داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن