تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815261465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت زائرسرای استان در مشهد در انتظار دستان پرتوان مردم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: ساخت زائرسرای استان در مشهد در انتظار دستان پرتوان مردم استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - معاون سیاسی‌امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ساخت زائرسرای استان در مشهد مقدس حدود 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: امید است به همت مردم ساخت زائر سرا به زودی آغاز شود.

به گزارش ایسنا ، خدابخش مرادي  در نشست شوراي هماهنگي بنياد زائر، به ساخت زائرسرای استان در مشهد مقدس اشاره کرد و مباني اعتباري بنياد زائر را وابسته به كمك‌ها و مشاركت‌هاي مردمي دانست و اظهار كرد: عملیات اجرایی این زائرسرا به همت همه مردم استان آغاز خواهد شد. وي افزود: به لطف خداوند و با كمك امام رضا(ع) و مردم، اقامت‌گاهي در مشهد براي مردم استان كه عاشقانه به پابوس امام‌ رضا(ع) مي‌روند فراهم می‎شود تا ديگر دغدغه اقامت نداشته باشند.
مرادي با بيان اينكه مشكلات مالي و تنگ‌دستي نبايد مانع از اين سفر معنوي شود، اظهار كرد: همه بايد تلاش كنيم و از همه بضاعت خود در راستاي شناسايي منابع مالي و هدايت آن‌ها به سمت این پروژه استفاده كنيم تا در حداقل زمان ممكن اين مجموعه ساخته شود.
وي عملياتي‌ترين حوزه يك مجموعه خيريه را هيئت رئيسه دانست و تصريح كرد: لازم است اين هيئت با استفاده از نفوذ كلام و توكل بر خدا، مردم را در راستاي حمايت از ساخت زائر سرا توجيه كنند.
معاون سياسي امنيتي استاندار اظهار كرد: اگر سرپناهي وجود داشته باشد، آن‌گاه خيرين زيادي براي تامين هزينه سفر وجود دارند.
وي خاطر نشان كرد: نقشه اين زائر سرا آماده شده است كه اين مكان با مساحت 700 متر مربع در هفت طبقه طراحي شده است.
مرادی در پايان با بيان اينكه ساخت اين زائر سرا هشت تا 10 ميليارد تومان اعتبار نياز دارد گفت: تلاش مي‌كنيم با بهره‌گيري از توان فني، اجرايي و كمك‌هاي مردمي ساخت زائر سرا را به اتمام برسانيم.  

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




یکشنبه 1 شهریور 1394 - 10:16:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن