تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820747824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسيدگي به مطالبات شهروندان فقط به عهده شهرداري نيست/دستگاه‌هاي ديگر هم پاي کار بيايند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ مرداد ۱۳۹۴ (۲۳:۳۲ب.ظ)
رسيدگي به مطالبات شهروندان فقط به عهده شهرداري نيست/دستگاه‌هاي ديگر هم پاي کار بيايند موج-شهردار منطقه 22 گفت: رسيدگي به يکسري از مطالباتي که شهروندان از شهرداري دارند، در حيطه کار و وظايف شهرداري نيست. ما موظف به اجراي دستورالعمل‌هاي شهردار تهران هستيم.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 22، قاسم مولايي در اين جلسه که در سالن کنفرانس مجموعه اجتماعي و فرهنگي امام علي (ع) باحضور معاونان، شهرداران نواحي و دبيران شوراياري‌هاي محله‌هاي منطقه 22 برگزار شده بود، با تأکيد بر نقش حساس و مهم شوراياران در انعکاس مشکلات شهروندان به مسوولان امر گفت: ما در چهارچوب ضوابط و مقررات در خدمت شوراياران و شهروندانيم. از بدو آغاز فعاليت در منطقه 22، سعي کرده‌ام رسيدگي به مشکلات شهروندان را در اولويت اقداماتم قرار دهم و به جرات مي‌توانم اعلام کنم که از صد در صد مطالباتي که از سوي شوراياران محله‌ها مطرح شده، دست‌کم 80 درصدش با کمک همکارانم در معاونت‌ها و نواحي اجرايي شده است.
وي در ادامه افزود: شهرداري تهران با توجه به وضعيت اقتصادي نه چندان جالب امروز کشور، اقدامات خود را اولويت‌بندي کرده است. امسال پروژه جديدي تعريف نمي‌کنيم، اما؛ اين موضوع به اين معنا نيست که نمي‌خواهيم کار کنيم، مطالباتي هست و ما نيز آن‌ها را قبول داريم، اما؛ اولويتمان نگهداشت شهر است. منطقه ما در حال توسعه و شکل‌گيري است و هر روز شاهد ايجاد فضاهاي جديدي در آن هستيم، بايد در اين راه امکاناتمان را ببينيم و اولويت‌بندي کنيم.
شهردار منطقه 22 در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود با تأکيد بر اين که بيشتر مطالبات شهروندان مرتبط با دستگاه‌ها و سازمان‌هايي غير از شهرداري است، خاطرنشان کرد: «رسيدگي به موضوعاتي چون فضاي آموزشي، امنيت و ... اگرچه در حيطه کار شهرداري نيست، اما؛ شهرداري با ورود به آن‌ها و در اختيار قرار دادن فضاي لازم براي فعاليت اين دستگاه‌ها، سعي داشته در راستاي حل مشکل شهروندان گام بردارد.
مولايي در ادامه با تأکيد بر مسجد محوري و تقويت آن تصريح کرد: مسجد محوري بايد اتفاق بيفتد و بايد آن را تقويت کنيم. يک جاهايي کمبود سرانه هست که بايد تأمين شود. اشکالاتي هم ممکن است در حوزه برنامه‌ريزي باشد که بايد رفعشان کنيم، اما؛ يک جاهايي هم سازمان‌هاي ديگر بايد براي برطرف کردن مشکلات وارد عمل شوند.
وي با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازي درخصوص اجراي تأکيدات شهردار تهران بر هويت ديني، سبک زندگي و تغيير فرهنگ و نگرش گفت: اگر به اين سه موضوع ورود پيدا کنيم، بسياري از معضلات جامعه ما حل مي‌شود.
در اين جلسه دبيران شوراياري‌هاي محله‌هاي 12 گانه منطقه، مشکلات محله‌هاي خود را با شهردار منطقه و ديگر همکارانش در ميان گذاشتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن