تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821104264




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وعده 70 میلیون تومانی به معارضین هم مشکل مصلای اسدآباد را حل نکرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس نیوز: رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان همدان اشاره به مشکل زمین مصلای نماز جمعه اسدآباد گفت: مقرر شد 70 میلیون تومان به معارضین این مصلی، پرداخت شود و آن ها در جمع نمازگزاران بگویند دیگر ادعایی ندارند، اما باز هم نپذیرفتند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حجت الاسلام سید صادق حسینی صبح امروز در نشست ائمه جمعه استان همدان در اسدآباد با اشاره به اینکه استان همدان بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد، اظهار کرد: این استان با 9 شهرستان 24 محل اقامه نماز جمعه دارد.
وی، میانگین حضور مردم در نمازهای جمعه را به جز ایام ماه رمضان 32 هزار نفر خواند و ادامه داد: در پایگاه های نماز جمعه شهرستان 19 امام جمعه بومی و پنج امام جمعه غیر بومی هستند.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان همدان با اشاره به اینکه 18 نهاد نماز جمعه دارای دفتر و منزل مناسب برای امام جمعه است، تبیین کرد: البته 6 دفتر نیز وضعیت چندان خوبی ندارند.
وی از فعالیت مستمر یک هزار و 200 نفر در ستاد نمازهای جمعه در استان همدان خبر داد و گفت: البته آمار اعضای ستاد بیشتر است.
حسینی به برگزاری دو سمینار ائمه جمعه و ستادهای نماز جمعه در مرکز استان در سال جاری اشاره کرد و توضیح داد: استان همدان رتبه سوم را در بین استان های دیگر در انجام عملکرد ستادهای نماز جمعه داشته است.
وی در خصوص مصلای نماز جمعه شهر اسدآباد نیز گفت: برای رفع این مشکل جلسات مختلفی ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری فارس ]
وعده 70 میلیون تومانی به معارضین هم مشکل مصلای اسدآباد را حل نکرد






جمعه ، ۳۰مرداد۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس نیوز]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن